Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882734 Gebruiken Jullie Al Veel De Buggy

• Auteur

Hoi,

Ik ben van het najaar 2006 forum en ik wil een goede buggy aan gaan schaffen.
    Welke buggy hebben jullie en gebruik je hem veel. Of gebruik je de wandelwagen nog het meest?
    Ik zit e dubben tussen de zapp en de mac laren.
    iemand tips/

groeten van diana

#3683091 Quote

Haai!

wij hebben voor de geboorte van Thomas al een ZAPP aangeschaft! Voornamelijk omdat ik een kleine auto heb en de wagen er niet in kan. Ook kon ie toen mooi dienst toen om de maxi-cosi te vervoeren, en scheelde een heleboel gesjouw! Hij zit denk ik al vanaf 4 maanden in het buggy-gedeelte nu. Hij vind het helemaal super! Het is een klein makkelijk compact ding. ( en ja, daar betaal je nu eenmaal veel voor helaas!) Voor sommigen mama's is het jammer dat er geen ligstand op zit, maar ik heb daar met Thomas nog geen last van gehad, die doet zijn hoofd opzij en slaapt! HMM, nou ja, ik heb er veel aan en ben er nog steeds happy mee, denk er zelfs aan om een tweede bij te kopen met een nieuwe beeb op komst! Succes ermee met kiezen!

-X- marieke

#3683100 Quote

Hoi,

er is eerder een topic over geweest bij de zomer 2006 mama's, misschien kun je die ook nog teruglezen. Wij twijfelden ook tussen de Zapp en MacLaren, uiteindelijk de laatste gekozen ivm de ligstanden, ik vond het zelf niet prettig dat de Zapp maar 1 stand heeft. Zapp heeft nog een nadeel en dat is dat er een aparte buggydrager van Quinny op je fiets moet (voor zover ik heb begrepen van iemand die de Zapp heeft). Geen idee wat die kosten, voor de MacLaren hebben wij een Stecco drager tot 7 kg, die was 25 euro. Voordeel van de Zapp is natuurlijk wel het gewicht en formaat.

Groetjes Jenneke mv Ivar

#3683110 Quote

Ik heb een buggy van de prenatal en ik gebruik hem als we weggaan met de auto of fiets. Thuis gebruik ik de wandelwagen nog.

#3683216 Quote

Hoi,

Wij gebruiken alleen maar de buggy.
    Een hele lange tijd geleden, weet nog geneens meer hoe lang… wilde hij niet in de wandelwagen zitten.
    Hij vondt het absoluut niet leuk en ging elke keer huilen.
    Toen hebben we maar een buggy gekocht bij burgerhout, en hij vindt het prima, kan alles goed zien.
    Wel hebben we gekeken naar de ligstanden etc die erop zitten.

gr kaat

#3683254 Quote

Je gaat 'm heel veel gebruiken uiteindelijk! Dus koop een goeie!
    Wij hebben de McLaren Quest. Errug fijn ding.
    Liefs Nelleke

#3683262 Quote

Koop zeer zeker een goede, scheelt alleen maar ergernis en geld
    Wij hebben de zapp en ben er heel erg tevreden over

Liefs Ilse mv Danique

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct