Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882735 Voor Mama Thomas

• Auteur

Hoi Marieke,

Ik was eigenlijk heel erg benieuwd naar jou en je wondertje in de buik,hoe gaat het met jullie???Niet misselijk??En krijg je al zwangerschapskwaaltjes??Hoe ver ben je nu??

Liefs Kitty en Tess.

#3683098 Quote

Oh sorry moet Mama van Thomas zijn…excuse me…

#3683113 Quote

Hé! wat lief dat je aan ons denkt! Ik heb volgens mij gisteren nog even op je hyves gespiekt, hahaha! Toevallig dan hé? Met mij gaat alles goed, en met de nieuwe beeb ook! Laatst een echo gehad en er was een baby met kloppend hartje te zien, gelukkig! Ben nu dan 10 weken en zou op 28 januari uitgerekend moeten zijn. Het grote kotsfestijn is al wel weer een tijdje geleden begonnen, maar het is lang niet zo veel en erg als met Thomas! ( Joepie!) Verder eigenlijk nergens last van denk ik. Zijn druk met verhuizen dus daar zal de moeheid wel van komen denk ik dan maar, en mijn kont staat het niet toe om loos te gaan met vreterijen dus hou ik het maar bij een enkele enorme big tasty van de macdrek een hele enkele keer….
    Zal je snel eens "krabbelen" …..

-X- Marieke

#3683245 Quote

Hoi,

Hoe gaat het nu met Thomas sinds zijn stunt??

X Esmé

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct