Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882737 105 Maand Boos Uit Bed Geklommen En Gevallen

• Auteur

Ha meiden!

Ik ben me vandaag helemaal lomp geschrokken! Thomas had vanmorgen een vreselijke jengelbui, wat ie eigenlijk nooit heeft overigens! Hij wilde niks, niet eten meer en niet drinken, niet spelen, alleen maar jengelen. Nou, dacht ik: dan ga je maar even je humeur verslapen maat, ik leg je er even in kun je lekker duttelen… Ik ben nog geen vijf minuten beneden, de baby foon klinkt inmiddels in stereo van het gekrijs dat meneer produceert, hoor ik ineens een doffe plof ! ! !
    Ik dus weer als een idioot naar boven omdat ik dacht dat ie in zijn woede iets ergens vanaf had gegooid of iets had gesloopt. Doe ik de deur open, ligt Thomas achter zijn voeteneinde op de grond! ! ! Dikke rode bult op zijn voorhoofd en krijsen nog steeds….   ik realiseerde me meteen dat ie niks geks had door zijn gespartel en gekrijs dus van schrik en opluchting tegelijk begon ik van de weeromstuit mee te janken….
    Hij is dus gewoon echt uit zijn bed geklommen en over de rand heen gesodemieterd! En dan te bedenken dat wij nooit geen risico wilden lopen dus de box en bed allemaal al héél erg vroeg op de laagste stand hadden staan. Voor de zekerheid wel HAP gebeld en die denken ook niet dat ie iets heeft maar voor de zekerheid elke 2 uur wakker maken. Is niet zo erg want ik denk dat we nu elke 2 uur toch wel  staan te kijken aan zijn bed of meneer er nog in ligt of ie weer voor de grond kiest!
    Heb hem net weer op bed gelegd, maar ik ben er nog niet helemaal grust op hoor, ben zo vreselijk geschrokken! Heb ook nog nooit gehoord dat het een kindje van 10,5 maand gelukt is om uit bed te klauteren…..

Nou, sorry voor het hele verhaal maar ik moest het even kwijt hoor! Bedankt!!

-X- Marieke

#3683114 Quote

ZOHEE jeetje man!!! Wat zul jij je kapot geschrokken zijn!!!! Dat een jochie van 10 ½ maand dat kan zeg!!! Onvoorstelbaar. Nou, arm jochie. Met een buil op z'n hoofd, knuffel hem maar lekker…

Groetjes happyM.

#3683123 Quote

Ppfff, onvoorstelbaar wat die ukkies ineens kunnen…
    Hoop dat het meevalt met de bult op z'n koppie!

Groetjes Jenneke mv Ivar

#3683127 Quote

Tsjee wat zal je geschrokken zijn. Voor hetzelfde geld breekt hij iets. Maar gelukkig is het goed afgelopen. Je kan anders wat handdoeken of dekens of zo naast het bedje leggen, voor de zekerheid. Valt ie in ieder geval ietsje zachter, mocht hij weer een rare bui hebben.

#3683129 Quote

Tjeetje Mina,je schrikt je toch de gaten in je panty's(niet dat ik die draag hoor,zei me Oma altijd).Ja,wat moet je daar nou weer tegen verzinnen…ik denk dat ik een stapel kussens om het bedje zou leggen ofzo…hoe krijgt tie het voor elkaar zeg???Gelukkig valt de schade mee,geef hem maar een zacht kusje op z'n bult!

Liefs Kitty en Tess.

#3683135 Quote

Nou hij maakt het wel spannend zo, kan me voorstellen dat je je  rot bent geschrokken.  Wel bijdehand dat hij nu al uit bed weet te klauteren, gelukkig mankeert hij niets.
    Groetjes mv Thom

#3683150 Quote

Gossie wat zal jij geschrokken zijn zeg! Wel knap van hem, dat moet gezegt worden. Ik zie aan Tess de laatste paar dagen dat ze haar beentje optilt als ze op de bank wil en ze kan er net niet bij. Denk dat het zelfde bij jouw gebeurt is, alleen door het bedje dat smal is is het hem wel gelukt. Tess slaapt in een slaapzakje, dus in bed kan ze haar been niet zo ver opzij doen.

Geef hem een dikke knuffel, hopelijk was het eenmalig, maar ik ben bang dat hij nu "weet" hoe het moet.

Nanda, mv Tess (17-08)

#3683152 Quote

Nou dat is toch opmerkelijk!. Tuurlijk ben je je rotgeschrokken…
    Misschien is inderdaad dat slaapzakje een goed idee?

#3683155 Quote

Hè??? Ik zag hier laatst wel dat hij een goeie acrobaat was, maar zo goed had ik niet gedacht!!

Ongelooflijk,..

Misschien een grote knuffel in bed waar hij op kan staan?
    Pff,.. wat zal jij geschrokken zijn!!

Dikke kus voor jullie!

Esmé en Kay

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct