Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882738 Voor Daantijs

• Auteur

Hallo,

Nou weet je wat t is, ik vind er niet zoveel aan om alleen te gaan en mijn man kent er meer mensen dan ik en dan vind ik er niet zoveel aan. maar ik vind t niet zo heel erg hoor vind t alleen jammer dat ik m dan niet zoveel zie. Ik krijg in september mijn portie wel weer haha.

xx Elly mv Yari

#3683185 Quote

Hallo Elly,

Nee als je dan alleen moet gaan dan snap ik het ook hoor, dat zou ik ook niet leuk vinden. Ik dacht misschien gaan jullie met een hele groep vrienden en dan zouden jullie dat dus kunnen splitsen..haha. Sorry…

Ik vind dat ook nooit zo leuk als mijn vriend regelmatig weg moet voor zijn werk of sport en ik zit dan alleen thuis. Voorheen toen we nog geen kleine hadden kon ik dan natuurlijk ook makkelijker weggaan naar vriendinnen ofzo dus had ik er ook niet zo'n moeite mee maar nu sinds de kleine er is….tja er zal toch iemand thuis moeten blijven he.. hahaha. Wij wisselen het ook regelmatig af hoor maar meestal ben ik toch wel degene die het vaakst thuis blijft of we gaan samen weg en de kleine vent gaat bij opa en oma logeren. Die optie hebben we gelukkig dan ook nog altijd.

Nou meid, succes nog vandaag met het doorkomen van de dag en haal straks in sept. alles maar lekker in..
    gr. Daan mv Tijs (11 maanden)

#3683187 Quote

Hoi,

Sorry zeggen is niet nodig hoor.

Maar je hebt gelijk hoor. Als je een kleine hebt is het gewoon even aanpassen en ook wij wisselen het wel af hoor. Zo ga ik morgen shoppen met me moeder en daar heb ik heel veel zin in haha. Dus ik haal morgen al wel wat schade in.

Wij hebben wel het voordeel dat veel van onze vrienden ook net een kindje hebben of gaan krijgen dus dat maakt t makkelijker qua op visite gaan. dan hoef je ook niet alles zo mee te slepen.

Maar ik kom de dag wel door hoor. Kijk regelmatig even op het forum en misschien kijk ik wel ff een dvd'tje want buiten is het toch slecht weer. En Yari ligt nu op bed dus het is rustig in huis.

Fijne zondag nog.

xx Elly mv Yari

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct