Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882739 Voor Terrahannekecotta

• Auteur

Hoi, fijn dat je weer thuis bent!

Ik las ergens in je bericht dat je op controle moet voor zwangerschapsvergiftiging. Laat je het weten? Ik heb Hellp gehad dus als je vragen hebt…

Doe alsjeblieft (!!!!!) rustig aan, sterkte!

Liefs mv Stijn

ps. hoever ben je inmiddels?

#3683172 Quote

Hoi,

Bedankt voor je belangstelling.
    Ja, ik laat zeker wel weten of ik zwangerschapsvergiftiging heb of niet, maar ik verwacht zelf nog steeds van niet. Ik moet dinsdag terug naar het ziekenhuis en dan weet ik meer! Als ik het wel heb, klop ik heeeeel graag bij je aan!

Vanacht was het helaas weer helemaal mis, gelukkig geen bloedverlies, maar wel veel pijn. Nou ja, ik mag niet klagen…….dat doe ik in de klaagtopic wel, hihihihi.

Morgen ben ik trouwens 28 weken zwanger en eigenlijk kan het me niet snel genoeg gaan!

Groetjes Hanneke

#3684324 Quote

Terra, eigenlijk wel goed dat je niet veel hier bent want je moet natuurlijk rustig aan doen maar als je nu toch eventjes on-line bent: hoe gaat het met je?

#3684445 Quote

Hoi hoi,

Nu gaat het weer wat beter. De afgelopen dagen waren weer best pijnlijk, maar dat is niet zo gek. Dinsdag ben ik weer bij het ziekenhuis geweest en mijn bloeddruk was veel en veel te hoog. Toch kunnen ze hier geen aanwijzingen voor vinden omdat mijn bloed en dergelijke goed is…wel moet ik nu echt voor controle in het ziekenhuis blijven.
    Afgelopen woensdag had ik helaas ook weer bloedverlies en eigenwijs dat ik ben heb ik niet het ziekenhuis gebeld. Mijn zoontje was jarig en zijn eerste verjaardag wilde ik echt niet missen…….Gisteren was het nog van hetzelfde met weer heel veel harde buiken en ongein…helaas.
    Maar vandaag gaat het alweer een stuk beter en we houden de goede moed er maar in!

Groetjes Hanneke

#3684474 Quote

Kan me wel voorstellen hoor, dat je de 1e verjaardag niet wil missen! Hebben jullie het wel leuk gehad?
    Ik hoop dat het gauw over is met die ongein. Hoever zat je ook al weer in de zwangerschap?
    Kalm aan, en sterkte met alles!
    Liefs NElleke

#3684531 Quote

Hanneke, wat heerlijk dat je er was, op de eerste verjaardag van je zoon!!! MAAR VANAF NU BEL JE ALTIJD JE GYN als je weer bloedverlies hebt!!!! Afgesproken!?!

Ik heb echt met je te doen, het is niet wat je je voorsteld van een onbezorgde zwangerschap. Zeker niet als je er nog een kleintje van net 1 (stoer hoor) bij hebt lopen. Heel veel sterkte en ik hoop dat de komende weken wat rustiger voor je worden. Zet ’m op!!!

Veel liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct