Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882743 Drinken Uit Een Beker

• Auteur

hoi mama's

even een vraagje….
    zijn er al veel kindjes die drinken uit een beker?
    Daniëlle laat ik eigenlijk nog altijd uit een fles drinken, bij het CB komen ze wel aan dat ik haar moet laten wennen aan een beker maar de keren dat ik het geprobeerd heb, lag de inhoud op de grond

Groetjes Veronique mv Daniëlle 1 jaar en 3 dagen..

#3683161 Quote

nou dat wordt hier ook een kliederboel
    ik probeer het meestal met yoghurt of karnemelk
    dat is wat dikker en dan gaat het wel wat beter
    maar als lorenzo ook maar een beetje moe is
    gaat alles over zijn kleertjes zelfs met een tuitbeker
    wil het altijd niet lukken

groetjes
    Bianca mv Lorenzo

#3683223 Quote

Hoi Hoi,

Als ik hem een beker geeft dan gooit hij   hem op de grond!
    Ik voel me dan net assepoester die de vloer kan gaan boenen
    Hij krijgt van ons gewoon lekker de fles dat gaat goed en die beker niet.
    Wel geef ik af en toe een slok uit een beker om te oefenen, maar dan met behulp van mij. (het liefste zou ie het zelf willen doen, maar dat gaat niet)

Wel drinkt hij goed uit een pakje drinken of zijn beker met rietje, dit gaat alweer geruime tijd goed.

gr kaat

#3683271 Quote

Hoidiehoi!

Stef bakt er ook nog niks van hoor!
    We proberen het soms wel, en hij vindt het erg leuk, maar ja, de fles is echt makkelijker. Die kan hij ook zelf vasthouden, dus dan hoeven we niks te doen. Hij kan bijvoorbeeld gewoon in de wagen zijn fles drinken als wij op een terras zitten te eten….best handig…

Liefs Annet

#3683293 Quote

Het ging toen hij 6 mnd was beter als nu. Heb vanochtend een pakje drinken met een rietje geprobeerd. Haha, da's leuk om in te knijpen….
    Liefs NElleke

#3683296 Quote

thomas wil het wel graag maar bakt er helemaal niets van, laat alles er naast lopen. Ook gooit hij net als iemand hierboven lachend de beker over de grond heen! Heel sosm laten we hem nu uit zo'n oefenbeker drinken. Wat hier het beste werkt zijn de harde groene anti-lek tuiten van Avent. Met grote handvaten aan de fles zodat meneer wel zichzelf kan bedienen als ie wil. Hij kan er mee in het rond gooien want hij lekt toch niet! ( Moet mama wel alleen de dop heel vast draaien, hahah)

-X- Marieke

#3683304 Quote

Wij oefenen al sinds ze een maand of zes is en het gaat wel goed.
    Maar wij houden hem nog steeds vast hoor.
    Als Danique het doet dan is het zwembad er niets bij.

Liefs Ilse mv Danique

#3683433 Quote

Hier hebben we in het begin wel geoefend met de beker maar nu drinkt ze sinds tijden niets extra's   meer naast de bv…dus word weinig geoefend. Maar als het mooi weer is wil ik weer gaan oefenen buiten met een laagje water.

#3683595 Quote

Hoi,

We oefenen ook al druk met een beker. Als we deze vasthouden dan lukt het al vrij aardig, maar zelf vasthouden……….dweilen met de kraan open…..!

Uit een rietje drinken is ook veeeel interessanter…….

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct