Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882745 Driftige Kindjes

• Auteur

Hoi! Ik vroeg me af of er nog meer moeders zijn met driftige babies van een maand of 9.

#3683173 Quote

Hey!

Jahoor! Lees mijn topic maar eens over Thomas die in zijn woede het bed uit klimt en er uit is gesodemieterd! En nog maar 10,5 maand! dat word nog wat dus!

-X- marieke

#3683178 Quote

Hoi
    Ja hier ook nog een aardig driftkoppie
    als iets niet mag, dan gooit ze haar hoofdje achterover en bromt en gilt heel hard erbij
    Volgens mij is het ook een combinatie van frustratie erbij… omdat ze t ook doet als iets niet lukt, ofzo…
    ik hoop dat het over gaat.
    maar ze heeft het van dr mama haha die kan ook heel geiriteerd raken als iets niet helemaal wil zoals ze t wil
    papa is daarentegen de rustige zelfe
    succes ermee…. beetje negeren is het beste
    doe ik wel tenminste of juist afleiden
    groetjes sandra

#3683179 Quote

Yep,

Hier nog een kleine driftkikker!! Als ze haar zin niet krijgt, maakt ze zich helemaal lang en zo stijf als een plank en zet het op een brullen!

Wij proberen haar dan zo min mogelijk aandacht te geven, als ze merkt dat ze dat dan niet krijgt, houdt ze gelukkig al snel op.

Succes!

Groetjes, Marieke

#3683184 Quote

ja hoor, zo rustig en relaxed als Thijs de 1e 9 maanden van zijn leventje was zo driftig kan hij nu zijn. Als het niet gaat zoals meneertje het wil zet hij het op een gillen niet normaal meer. Ik laat hem gaan of als het lang duurt leg ik 'm op bed.
    Hopelijk is dit een periode iets en niet blijvend.

Groetjes Jama mv Thijs

#3683186 Quote

Pim is ook zo'n figuur dat hij zijn hoofd achterover gooit als iets niet mag, en huilen / gillen kan die ook wat van…………….hij heeft ook wel eens goeie momenten hoor…….hahahaha

Groetjes sil mv Jelle 9 jaar en Pim 9 maaanden

#3683188 Quote

Het komt me allemaal heel bekend voor. Dean is ook zo'n driftkikkertje af en toe. Hij gaat heel hard gillen en met z'n ogen rollen om het allemaal nog wat te dramatiseren. Hihi. Meestal is het gewoon een super rustig en lief ventje hoor.

Groetjes,
    Nelly.

#3683258 Quote

hier ook een klein driftkikkertje hoor. Als haar iets niet lukt dan loopt ze helemaal rood aan en komt er een dikke ader opzetten aan de zijkant van haar hoofd
    Dat wordt nog wat als ze straks iets ouder is en aan het spelen is met haar broer.

Groetjes sandra

#3683273 Quote

Hier ook zo eentje hoor!
    Stef heeft al een paar keer (heeeeeel zielig) midden in de huiskamer op de grond zitten krijsen….. We trekken ons er verder namelijk niks (nou ja, niks) van aan….

Liefs Annet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct