Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882746 Ergens Anders Slapen

• Auteur

Mila heeft moeite om ergens anders te slapen.
    Bij opa en oma gewoon overdag gaat nog wel,hier ligt ze regelmatig in de campingbedjes die daar staan.
    Soms moet ze met het in slaap komen wel even huilen en met het wakker worden ook,dit heeft ze thuis nooit.
    Ze is dan toch in een andere omgeving wat ze nu meer en meer beseft.
    Maar als we s,avonds ergens even op visite willen en we haar in haar campingbedje willen leggen brult ze alles bij elkaar.ze raakt helemaal overstuur en na een keer te troosten valt ze meestal   even in slaap.na een heel kort slaapje wordt ze weer huilend wakker.echt helemaal overstuur raakt ze dan.
    gister avond is dit ook gebeurt toen we op visite waren.
    ze zat om half 11 nog  klaar wakker op schoot en toen zijn we maar naar huis gegaan.
    Het komt niet vaak voor dat ze s,avonds ergens anders slaapt,waar zou het aan kunnen liggen,is het herkenbaar,heeft iemand tips…
    groetjes piewie

#3683200 Quote

Hiya piewie,

Wat ik met Max heb gedaan is hem thuis af en toe op een andere plek neerleggen tijdens zijn dutje, op die manier went ie aan slapen op een ander plekje dan z'n bedje, maar is nog steeds "veilig" thuis. Soms slaapt ie in de achtertuin, soms op ons bed (met de nodige veiligheids maatregelen) en toen ie nog kleiner was sliep hij op een lounger op de bank. Hij was toen nog te klein om daar uit te rollen. Ook probeerde ik zijn omgevingsgeluid af te wisselen….soms slapen met de t.v. aan, soms met muziek, soms deed ik een ventilator aan. Zodat geluiden die anders zijn hem niet storen. En uiteraard helpt het altijd om vertrouwde dingetjes mee te nemen (knuffels, dekentje, z'n bed mobieltje) . Maar ik denk ook dat babies op deze leeftijd door die fase heengaan waar ze niks anders willen dan wat vertrouwd is…..hou vol het komt vanzelf goed!
    Heb wat foto's van slapende Max, mischien kun je die aan je kindje laten zien haha.

in de "lounger"

in ons bed

op de vloer

in z'n schommel

Ajuus, ilja

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct