Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882747 Papa En Mama Ziek En Dan

• Auteur

Hoi!

Vanochtend (en nu nog steeds) waren Edwin en ik ontzettend beroerd, overgeven etc (details laat ik achterwege haha). Toen schoot er wel ff door me heen, en wat nu als niemand even op je kind(eren) kan passen? Gelukkig wonen mijn schoonouders in de buurt en die hebben Ivar opgehaald, zodat wij lekker weer ons bed in konden (maar lag maar te woelen vandaar even achter de pc).

Het lijkt me ook ontzettend lastig als je je kind alleen moet verzorgen/opvoeden, dus al die mama's en papa's zijn kanjers!

Liefs Jenneke

ik duik mijn bed weer in…

#3683180 Quote

Toen ik je topic las, dacht ik: help dat valt bij mij onder het rijtje "nachtmerries"… Helpppp… ik moet er niet aan denken dat wij tegelijk ziek zouden zijn. Mijn ouders werken allebei en alleen mijn schoonmoeder zou eventueel kunnen komen, maar die kan ook niet altijd!!!

Ik denk dat wij een groot probleem zouden hebben als dit bij ons zou gebeuren…

Heel veel beterschap aan jullie beiden!!!

Groetjes happyM.

#3683199 Quote

Mijn ouders en schoonouders wonen een uur rijden van mij vandaan.
    Voor een hele tijd terug waren wij hier ook met z'n alle goed ziek en ik vond dat héél zwaar.. Zelf koorts en overgeven en dan toch je kleine vermaken, eten geven etc..

Tsja… Dat hoort er dan ook bij denk ik dan maar..
    Maar het is wel pittig ja.. Was toen echt helemaal gebroken, want had geen oppas!

Esmé mv Kay

#3683352 Quote

Esmé, mocht dat nog eens gebeuren, kan je me altijd bellen hoor! Dan kom ik die kanjer van je wel ophalen en ga wat leuks doen! Kan jij lekker uitzieken!

Groetjes van Cissy

#3683472 Quote

Wat lief van je…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct