Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882750 Vet Coole Kikker

• Auteur

deze moest ik even met jullie delen
    annique vind mutsen petten en hoeden zo geweldig NOT
    en dan gaat mama juist ff pesten met babymutsjes die ze tegenkomt in de kast haha
    gelukkig kon annique er wel om lachen, maar dat ding moest wel van dr hoofd af zoals je ziet haha

leukefotos 001.jpg
    ze kan zo bij de hooligans van fc groningen hahaha

wat een koppie ook   hoezo eigenwijs

liefs sandra

#3683225 Quote

Hier wil het nog wel eens helpen als ik eerst de pet op zet. Julian ziet dan wat de bedoeling is en als ik er dan een beetje gek bij doe en lach denkt hij dat   het echt leuk is om zo'n ding op te hebben en dus lukt het dan wel om hem iets op zijn hoofd te zetten. Met de bril net zo trouwens.

Groetjes,
    Ellen mv Julian (25-8-06)

#3683228 Quote

Haha dat koppie! Thom weet soms ook niet hoe snel hij zijn pet of zonnehoedje van zijn hoofd moet trekken. Aan zijn zonnehoedje heb ik dan ook maar lintjes gemaakt voor we op vakantie gingen, zodat ik het vast kon strikken als de zon erg fel scheen op zijn bolletje. Soms is hij zo met andere dingen bezig dan maakt het hem niets uit wat ik op zijn hoofd zet.
    Groetjes mv Thom

#3683229 Quote

haha leuke foto, Tess moet ook niets weten van hoedjes. Gelukkig laat ze haar staartjes wel zitten.

Groetjes sandra

#3683242 Quote

Leuke foto!!

Maar ehm,.. waar is dan die vet coole kikker? Of ben ik de enige die de naam van de topic niet snapt??

Ben blonT hè..

Esmé mv Kay

#3683248 Quote

Gaaf koppie zo!
    Die vet coole kikker is Annique.
    (of ben ik nu zo blonT dat ik 'm uit ga leggen)
    Liefs Nelleke

#3683263 Quote

Haha leuke foto

Liefs Ilse mv Danique

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct