Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882753 Pasfoto Maken

• Auteur

Hoi mama's,

Vandaag maar even de stad in geweest om voor Kay pasfoto's te laten maken. Dit voor zijn paspoort..

Ik had al allerlei horrorverhalen gehoord dat het zo moeilijk was om je kleine goed op de foto te krijgen, dus was al op alles voorbereid.

Kay werd op de grote stoel gezet, mama er naast en toen *flits..
    Kay stond meteen bij de eerste foto er al geweldig op!!! Het was gelijk goed en ze waren nog leuk ook haha.. gelijk een paar extra besteld voor de oma's.
    Natuurlijk helemaal trots op mijn ventje!! Ook de fotograaf vond hem erg fotogeniek

Hier waren dus pasfoto's maken een eitje..

Esmé mv Kay

#3683209 Quote

Hoi hoi,

Nou gelukkig maar..Ons Tess bleef niet zo makkelijk zitten.Die vond  er helemaal niksan.
    Dat was een heel gedoe.Uiteindelijk is het wel gelukt en waren ze ook nog eens mooi gelukt,ook gelijk extra besteld voor Oma en Tantes.
    En tja Kay fotogeniek hoezo????Hahahaha…hartstikke fotogeniek!!

Groetjes Kitty en Tess.

#3683214 Quote

Nou, heb jij mazzel!! Ik ben dus 3x terug gestuurd voor nieuwe…
    Maar ik moet ook zeggen dat het er maar net aan leg welke ambtenaar je hebt..
    En de regeltjes worden   nu ietsje soepeler nageleeft dan eerst.

Groetjes Debby mv B'Elanna

#3683215 Quote

ik moet nog dus ik hoop dat Tess zich net zo voorbeeldig gedraagd als Kay. Heeft hij nog goede tips voor haar?

Groetjes sandra

#3683217 Quote

dat wordt spannend…. hier nog eentje die op de foto moet!

gr kaat

#3683220 Quote

Top dat Kay direct goed op de foto kwam!

Julian was er ook mooi voor gaan zitten, lekker rustig enzo. De horror zat 'm dan ook in hoe de foto was afgedrukt: te dichtbij (dit was bij de DA-drogist). Gelukkig had "de echte fotograaf" apparatuur waarmee ze ook maar 1 x hoefde te flitsen en op haar beeldscherm zo kon draaien en zoomen dat het volgens de regels werd afgedrukt.

Waar gaan jullie naar toe met vakantie, als ik zo vrij mag zijn? Je zal toch niet voor de grap een paspoort aanschaffen?

Groetjes,
    Ellen mv Julian (25-8-06)

#3683224 Quote

Wat fijn dat het in een keer goed was! Wel prettig dat je bent gegaan nu hij zelf kan zitten. Thom is toen hij twee maanden oud was voor zijn eerste pasfoto gegaan en dat was nog wel lastig. Hij kon nog niet zitten en hij mocht niet zichtbaar ondersteund worden, maar ook dat is gelukt.
    Groetjes mv Thom

#3683241 Quote

Wij gaan in augustus naar Menorca..
    Heb er erg zin in!! Maar tzt zullen jullie de foto's wel te zien krijgen

Esmé mv Kay

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct