Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Stoeltje voor Siebe?? (Foto)

• Auteur

Weet toevallig iemand waar ik zo'n soortgelijk stoeltje kan vinden in een mini-uitvoering. Ik heb er voor Merijn al 2 jaar eentje staan, maar wil dus nu zo'n zelfde stoeltje voor Siebe.

Hij ziet er ongeveer zo uit:

Het stoeltje is destijds bij Duimelotje in Tilburg gekocht, maar ik was gisteren daar waar ze zaten en daar zitten ze dus niet meer. Ze hebben ze ook ooit in de aanbieding gehad bij de GAMMA (een grote en een kleine stoel), maar ook daar was ik gisteren en ze hebben ze dus niet meer. Weet iemand mij zo te vertellen of ze ze wellicht bij IKEA hebben.  Natuurlijk wel in een grote uitvoering, maar ook klein?? Ik kan ze in de online folder niet terugvinden.  Of heeft iemand anders de gouden tip? Sinterklaas zal je dankbaar zijn. En Siebe ook!!!!

Groetjes Fonske

#3708530 Quote

Hey Anke,

Meen je dat echt. Heeft IKEA ze ook in mini-uitvoering? Dat zou geweldig zijn. Dat wordt zaterdag shoppen bij IKEA!!!

Geweldig..

Groetjes Fonske

#3708531 Quote

Jaja, Fonske!! Je mág weer: ikea heeft ze hoor (en nog een heeeeeeleboel andere leuke dingetjes natuurlijk haha)

Liefs
    Susan

#3708532 Quote

Die bij de Ikea is geen mini-uitvoering hoor volgens mij! Zithoogt 50 cm, daar ploft Siebe nog maar niet zo op neer denk ik.
    Ik heb gisteren een geweldig stoffen fauteuiltje met een aap erop gezien, Lydia was er neit vanaf te slaan de hele kraamvisite. Dus die kersverse moeder is nu voor mij aan het navragen waar het ding vandaan komt. Het is zo wijs om zo'n ukkie zo relaxed te zien zitten…
    Groetjes, Rianne

#3708534 Quote

Hoi Fonske,

Ze heten Pöang en wij hebben al jaren twee "grote mensen" uitvoeringen.
    Sinds een maand heeft Renée haar eigen mini Pöang en ze vind hem helemaal geweldig. Ze kan nog niet lopen dus ze moet er nog wel achterste voren uitkruipen, want anders slaat hij om.
    Hij kost € 25,= geloof ik.

Je kan altijd even op de site van IKEA checken of hij op voorraad is, dan rij je tenminste niet voor niets.

Groetjes,
    Evelien

#3708549 Quote

@ Evelien: je zegt dat jullie al jaren 2 stoelen hebben, ik zit er ook over te denken 1 aan te schaffen, bevallen ze goed?

Groetjes Jenneke mv Ivar

#3708577 Quote

Helaas, dat gave stoeltje kwam uit Frankrijk… Net een beetje te ver. Dus nu maar bij de Prenatal een mooie dieprode ribfluwelen fauteuil gehaald, waar madammeke al  heerlijk in heeft zit te relaxen

#3708585 Quote

ik heb hem in mini uitvoering voor marek gekocht en het gaat prima hoor Bij de ikea voor 24.95
    groetjes mira

#3708587 Quote

Oooo, meiden….ik word hier al helemaal blij van!!! Zaterdag naar IKEA. Ze zijn op voorrraad!!!

Dank u, dank u, dank u, dank u.

Groetjes Fonske.

Wat kan een mens toch snel blij gemaakt worden hè!! Hahahaha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct