Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Met Iljany naar Ballorig

• Auteur

Zal ik dan even zo brutaal zijn en een nieuwe topic starten? Het lijkt me erg leuk om met een groep naar Ballorig in Houten te gaan. Ik kan altijd, dus dat is heel makkelijk. Iljany, als jij nou de data noemt waarop jij kunt, kunnen we in overleg met andere geinteresseerden een datum prikken. Ze zijn 7 dagen per week open, dus dat moet toch lukken….
    Groetjes, Rianne en Lydia (die die knappe Max wel eens in het echt wil zien…)

#3708544 Quote

Leuk idee. Ik ben pas met Marissa (15 maanden) naar Hocus Pocus in Hoorn geweest, dat vond ze eeeerrrg leuk. Maar Houten is voor ons niet ver weg, dus ik hoop dat jullie een datum prikken waarop wij ook kunnen, we willen graag mee.

#3708562 Quote

Als ik vrij ben ga ik wel mee

#3708580 Quote

Ooh leuk idee, misschien dat wij dan ook wel mee willen.

Groetjes, Esther

#3708582 Quote

Ik heb nog wel 2 plekjes over in de auto waarschijnlijk Esther en Jasmijn. Kunnen die meiden lekker keten achterin.

#3708596 Quote

Ik zou het ook wel leuk vinden. Het is maar een uurtje rijden. Ben benieuwd welke data er vanuit New York komen. Daarop wacht ik dus even.

Groetjes Fonske

#3708672 Quote

Uiteraard komen wij, als de datum schikt,  ook dan die kant op!
    Maar zijn dan vollop aan het verbouwen..

Ik hoor het wel!

Esmé mv kay en ?

#3708678 Quote

Ik sla even over. Zit er aardig doorheen en we moeten in december vol aan de bak in het nieuwe huis.

Have  fun

#3708680 Quote

Dat is jammer Pauline (maar wel erg begrijpelijk, als ik nog weer terug denk aan onze verhuizing…): Lydia is namelijk stapelgek op apen zoals je wel gelezen zult hebben en Yoell heeft toch Bokito als bijnaam?
    Groetjes, Rianne en Lydia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct