Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Relax muziek

• Auteur

Ben op zoek naar een lekkere CD met ontspannend muziek. In de sauna bv heb je vaak van dit soort muziek op de achtergrond en het lijkt me zo lekker om 's avonds in bed bv de CD te draaien!! Oh ja, zonder zang.

Heeft iemand tips??

Groetjes Jenneke

#3708556 Quote

hoi hoi

cd van enya.. zijn erg mooi.. allen wordt er vlgs mij wel in gezongen
    cd bij de intratuin van die cd met geluiden van dieren/oerwoud/zee oid.

liefs tobi

#3708579 Quote

Bij natuurwinkels heb je deze cd,s ook.
    diverse soorten…
    succes groetjes piewie,mv Mila

#3708583 Quote

Thuis heb ik een cd met dolfijnengeluiden enzo, die is heerlijk.
    Op mn werk draaien we tijdens het snoezelen vaak feng shuï, hier ontspannen de meeste geweldig op.

Succes

#3708584 Quote

Bij de Tuinen heb je ook een heerlijke ontspannings cd speciaal voor baby`s….maar je kunt ze ook via Bol.com bestellen als het goed is…..

Liefs Denise

wij hebben zo`n ontspannings cd over kunnen branden van het CB…zat destijds in de troostkoffer van Icare

#3708699 Quote

hier bij ons verkopen ze dat soort cd's bij de natuurwinkels of van die spirituele winkels.

#3708926 Quote

Hee Jenneke,

En geslaagd? Lig je al lekker op apegapen, te relaxen?
    Ben benieuwd waar je op uit gekomen bent haha.

Liefs
    Susan

ps. zou leuk zijn als we een datum prikken in december met ilya dat we allebei kunnen. Ik ben echt zo nieuwsgierig naar een heleboel forummama's live en dus ook naar jou haha

#3709075 Quote

nieuwsgierig aagje

haha ik heb het ook hoor!

groetjes Jenneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct