Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Matrasbeschermer

• Auteur

Ik ben nog op zoek naar een goede matrasbeschermer, Ivar is zelden nat als ik hem uit bed haal, maar wil toch nog iets extra's hebben onder de molton.

Ik heb al eerder eens de tip gekregen voor een waterdichte beschermer, maar ik ben zo bang dat hij daar op kan stikken (in het wiegje mocht je toch ook geen onderlegger onder het hoofdje leggen?). De onderlegger die in eerder gebruikte, gebruik ik allang niet meer omdat hij zijn hele bed doorgaat 's nachts, zoals de meeste kindjes.

Groetjes Jenneke

#3708561 Quote

Bij Ikea hebben ze zg bovenmatrasjes. Die leg je gewoon op het matrasje en kan gewoon de wasmachine in. Lukas heeft een keer geweldige diaree gehad waar die waarschijnlijk een flinke tijd in heeft gelegen en dat was net aan door de molton en matresbeschermer gegaan maar op het matras zelf zat geen plek. Kost een tientje

#3708565 Quote

ik gebruik een molton die om de hele matras gaat
    en daarover heen leg ik een molton luier en dan
    nog uiteindelijk een hoeslaken het is allemaal katoen en
    absorbeert goed
    Lorenzo is zo af en behoorlijk nat hij prutst wel eens met zijn
    pamper en dan verschuift het ding en worden de lakens nat
    maar tot op heden is de matras schoon en droog gebleven

groetjes
    Bianca mv Lorenzo

#3708578 Quote

Hier gebruik ik een matrasbeschermer van de hema.die kan helemaal om het matras heen(zelfs over de dikke matras van Mila)
    Mila heeft nog nooit diaree gehad en echt flinke plas luiers vallen ook nog wel mee,dus of ie echt poep en pies proef is weet ik niet.
    maar de stof is wel fijnen het heet een matrasbeschermer,dus zal wel zijn werk doen.
    het is een wat dikkere stof,ik denk dat dat vocht vasthoudt.
    succes ermee…
    groetjes piewie,mv Mila

#3708647 Quote

Wehkamp!!!
    Kosten: 2 voor 15 euro!
    Heb ze al een poosje en vind ze ideaal!!!

liefs jen mv mike

#3708718 Quote

Hi Jen, ik heb op Wehkamp gekeken, maar kan ze niet vinden? Alleen duurdere…

Groetjes Jenneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct