Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

tips gevraagd voor leuke cd's voor kinderen…

• Auteur

hoi hoi

ik ben ook zoek naar leuke cd's voor sophie.
    om voor sinterklaas te geven.
    nu is er zoveel keus dat ik het lastig vind om een leuke te vinden.

wie heeft er een super cd thuis liggen die het aankopen waard is?

ik heb thuis nu voor sophie:
    rode wangen van herman van veen(super cd)
    woezel en wip van guusje nederhorts.
    dikkertje dap en ander liedjes van annie mg schmid  
    bert favorietjes van sesamstraat

alvast bedankt

ps dvd mogen ook!!! (bedenk ik me nu)

liefs tobi..

..  

#3708557 Quote

hiya!

Geen idee of je hier van houd hoor, maar ik vind deze cd's zelf zo leuk. Het zijn albums van bekende rockartiesten (Metallica, Coldplay, Pink Floyd, the Cure, Nirvana etc etc) Die zijn bewerkt voor babies. Weer eens wat anders dan de standaard "Baby Einstein" klasieke muziek bewerkingen.
    Hier is een link naar de site Click here

Ajuus, ilja

#3708558 Quote

P.S. Het zijn overigens wel allemaal slaapliedjes, Ha misschien ook een idee voor MamaLiz….want het zijn erg ontspannende, instrumentale liedjes

Ajuus again

#3708566 Quote

Weet je wie leuke kinderliedjes zingen? COWBOY BILLIE BOEM
    Je ziet hun heel af en toe eens voorbij komen tijdens het "tussenfilmpje" bij de Teletubbies. Ze zingen bekende kinderliedjes, maar ook eigengemaakte. Echt heel erg leuk. Zit een swingende "country-achtige/ski-hut-achtig"(maar dan zonder extreme bas) melodie in en het nodigt uit om mee te zingen.
    Ik heb nu zo'n 50 nummers van hun, echt superleuk!!!
    Mocht je eens wat willen horen, mail me dan, dan stuur ik je een liedje.
    happymarieke@hotmail.com
    Groetjes happyM.

#3708568 Quote

Hoi,

Ik heb 5 cd's van een liedje met een hoepeltje erom. Dit zijn eigenlijk de ouderwets kinderliedjes van vroeger en ik merk dat Yari ze wel erg leuk vind.
    Misschien een idee?

Succes.

xx Elly mv Yari

#3708571 Quote

die Rockabye baby CDs zijn gaaaaf!
    Heb jij ze gekocht Ilja of via het net gedownload?

Marieke, je maakt me erg nieuwsgierig naar die cowboy, ik heb je een mailtje gestuurd (hoop dat het aanbod ook voor mij geldt )

groetjes Jenneke mv Ivar

#3708598 Quote

Hee Jenneke,
    Ik heb je inmiddels terug gemaild. Tuurlijk geldt dat aanbod voor jou ook. Ik heb je twee liedjes gestuurd, namelijk "zigeunermeisje" en "dit zijn mijn wangetjes". Ik hoop dat het gelukt is. Zijn wel grote bestanden, en soms lukt het niet om muziek helemaal goed overgemaild te krijgen.
    Ik hoor het wel.
    Groetjes happyM.

#3708628 Quote

aangeraden gekregen door mijn buurvrouw: trapperdetrap, allerlei nederlandse artiesten die muziek maken voor kids.
    http://www.trapperdetrap.nl
    dat zijn liedjes voor kinderen, maar niet met zo'n afschuwelijke kinderdreun. Gewoon fijne jazzy muziek, maar met liedjes voor kinderen. Over logeren en tandenpoetsen en leren fietsen enzo.
    En ook supertof is de muziek van Samba Salad, wereldmuziek voor kinderen. Ik heb nu 2 cds van hen (wereldfeest en lekker). Beide zijn te koop op http://www.kindermuziek.com (voor 12,50 en 12,95 euro).

Mirne swingt de pan uit als we deze muziek aanzetten, ze zwaait met haar armen en beweegt haar heupen heen en weer. En ze draait rondjes net zo lang tot ze duizelig is 🙂
    Veel luisterplezier!
    Barbara mv Mirne (15/7/06)

#3708675 Quote

Hier zijn wel al tijden gek van de kinder cd's van VOF de kunst.
    Ze blijven en zijn hélemaal geweldig en zijn hier een groot succes!!

Ik geloof dat ik er hier op het forum al een paar "verslaafd" heb gemaakt hahaha..
    het kopen waard dus!

Esmé mv Kay

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct