Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Luiers speciaal voor 's nachts.

• Auteur

Wie gebruikt ze??

Ik doe Tyche altijd gewone luiers aan 's nachts maar nu is ze deze week al 3 keer nat geweest waarvan vannacht echt drijfnat.. zielig.
    Dit heeft ze eigenlijk nog nooit gehad. Misschien 1x toen ze pas geboren was ofzo maar verder niet. Als ik een maat groter luiers pak zijn ze echt veel te groot.
    Dus wat zijn jullie ervaringen met deze luieres voor 's nachts?

Liefs Kirsten

#3708749 Quote

IK zie nu dat de 3 pakken Pampers die hier staan ook een slaaplaagje hebben… het zal me eens benieuwen of dat ook werkt als ze wakker is..

#3708606 Quote

Tyche's avondfles halveren!!!! Haha ze kijkt je nu al boos aan.
    Grapje hoor. Dit zou ik eens kunnen proberen maar ik denk dat Tyche hem nog echt nodig heeft. Maar het is een goeie tip. Dank u.

Liefs Kirsten

#3708607 Quote

Hoi
    Jaimey heeft ook van pampers mt 4 +
    Hij krijgt al een tijd geen avondfles meer.
    Het komt maar heel af en toe voor dat die luier zo zwaar is dat zijn pyama broek nat wordt.
    Weet ook niet of je er speciale luiers voor hebt of zo

gr kaat

#3708613 Quote

Hoi Kirsten,

De luiers van de AH zijn echt perfect tegen doorlekken. Gijs heeft dit ook gehad toen hij de leeftijd van onze moppies nu had en daar hielpen deze luiers beter dan de pampers.

En nog een tip: bij de hema verkopen ze plastic luierbroekjes die je over de luier aantrekt. Als ze dan doorlekken, wordt het plastic luiertje nat en niet de pyama. Ook gedaan destijds en dat hielp ook heel goed….

Succes met je meisje! Enne dat ontstoken naveltje: huisarts bellen, hij heeft er vast wel een smeerseltje voor.

Liefs
    Susan

#3708615 Quote

gelukkig zijn er meer mama's met dit probleem

die plastic broekjes van de HEMA is een goeie tip, als het echt erg wordt ga ik dat ook eens proberen!

groetjes Jenneke mv Ivar

#3708617 Quote

Hey!

Onze dikkont zit al een hele tijd met zijn reet in pampers maat 5…. En net als jullie de laatste tijd veel natte kledder 's nachts of 's morgens. Wij zijn nu dus wel overgestapt op het "slaap-laagje" en het gaat al een stuk beter nu! Nou heeft ie de laatste tijd ook wel wat extra's gekregen in verband met zielig zijn van zijn kiesjes, maar dat hebben we hopenlijk ook weer even gehad!

-X- Marieke

#3708623 Quote

Ik weet het niet hoor die plastich broekjes. Het komt toch niet door de luier heen? Bij Kian komt het er aan de bovenkant uit als de vulling vol is. Dus dan komt het volgens mij ook over dat broekje heen. (en ik hou niet zo van plastic…)
    Maar wie weet, ik hou ook niet van een nat bed…
    Liefs NElleke

#3708632 Quote

Ik heb voor Yari de kruidvat luiers maat 4+ en ik heb nog nooit een natte bende gehad van m ( alleen met het doorkomen van tanden maar ja daar is volgens mij bijna niks tegen bestand) en Yari drinkt toch aardig wat weg op een dag.

xx Elly mv Yari

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct