Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Dean in zijn eigen omgeving

• Auteur

Dean is blij dat hij weer thuis is .Gisteren hebben we gezellig samen gespeeld en hij heeft weer praatjes voor 10.Alleen snachts is hij nog onrustig en wordt hij huilend wakker maar ik denk dat dat normaal is hij moet het toch allemaal een plaatsje geven.Maandag beld de arts de uitslag van de ph meting door en dan kunnen we een plan van aanpak maken.In 75 procent van de gevallen kunnen ze dit verhelpen met medicatie en in een uiterst geval zou een operatie eraan te pas moeten komen maar daar gaan we niet van uit.Ik ben blij dat de onderzoeken zo snel afgerond zijn aangezien ik zelf op 7 december opgenomen word voor een borstverkleining.Maar goed dit is allemaal achter de rug op 30 november gaan we met zijn   drietjes naar disneyland parijs voor 4 dagen effe afschakelen van al het gebeuren zodat ik uitgerust mijn eigen operatie inkan.
    groetjes chantal

#3708696 Quote

Nou nog eventjes spannend dus voor jou en Dean. Gelukkig is het nare onderzoek weer voorbij. De moderne medische wereld is toch een wonder he?!

Dan Disneyland….zalig, helemaal in kerststemming.

Een borstverkleining, da's ook nog geen kattepis. Heb twee buurvrouwen die het hebben laten doen. Een week of 8 ben je wel min of meer gehandicapt. Wel je rust nemen hoor!!

sterkte

Esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct