Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Fabio is aan het wennen!

• Auteur

Hoi meiden,

Fabio is vandaag voor de eerste keer naar het KDV!
    Vorige week toen ik de intake had (duurde een uurtje) heeft hij ook al gespeeld daar, maar toen was mamma in de buurt.
    Nu dus voor het eerst zonder mamma.
    Ik heb hem om 10 uur gebracht en ga hem om 14.00 uur weer halen.
    Het was wel even huilen geblazen toen mamma wegging hoor (allebei hihi), maar ik heb al 2x gebeld en het ging eigenlijk wel goed voor de eerste keer zeiden ze.
    Tis ff doorbijten voor ons allebei, maar hij zal er zoveel plezier aan gaan beleven!
    Als ik hem zie op de Forumdagen, hoe leuk hij het vind om met andere kindjes te spelen!
    Dus leek me dit goed voor hem, maar ja het is dus nog even wennen………….
    Nog een uurtje, dan mag ik hem weer halen hihi

Liefs van Cissy

#3708633 Quote

Nog 20 minuten en dan kan je m weer lekker knuffelen. Kan me heel goed voorstellen dat zoiets erg moeilijk is (moet er ook nog niet aan denken haha) maar de tijd is bijna voorbij dus dat scheelt weer.

xx Elly mv Yari

#3708640 Quote

Ooo vergeten, had je een berichtje willen sturen…
    Cissy, heb je het een beetje overleeft? Het valt niet mee hè, zo’n eerste keer. Ik heb het nog vaak hoor maar het idee dat Stijn het echt naar zijn zin heeft maakt het altijd weer goed. liefs Steef

Fabio, hoe was het? Heb je lekker met de andere kindjes gespeeld? Je zal wel moe zijn nu, of heb je een ochtend slaapje gedaan? Misschien mag je volgende keer wel knutselen. Dan doen wij weleens ’s middags op de crèche, mag je lekker met je handjes in de verf, leuk joh! liefs Stijn

#3708661 Quote

En,heb je het leuk gehad?
    Vast leuker dan mama,haha.
    Groetjes Tanja

#3708662 Quote

Misschien was het nog wel meer wennen voor mama dan voor Fabio.

Maar inmiddels is hij weer lekker thuis, is het goed gegaan???
    Liefs sandra

#3708677 Quote

En en en en en????

Hoe is het gegaan??

Esmé mv kay

#3708681 Quote

En, alles goed gegaan? Je zult het zien, hij gaat het er geweldig vinden!!

Liefs en wen ze (allebei….)
    Susan

#3708687 Quote

Ik ken het gevoel!! Lyanne huilde ook als ik dan wegging. Maar sinds vanmorgen doet ze dat niet meer, ze begint al te lachen als we daar aankomen! Komt echt wel goed, het is zo'n heerlijk en lief manneke!

Groetjes, Marieke en een knuffel van Lyanne

#3708736 Quote

Nou Cissy,ik ben ook stik benieuwd hoe het is gegaan….vertel vertel…
    Liefs Kitty en Tess

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct