Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mama is ZWANGER !!!!!!

• Auteur

JOEPIEDEPOEPIE !!!!
                                                                JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Ik krijg een broertje of zusje !!!!!

Mama en papa hebben eergisteren een test gedaan en zagen toen ditte..

(het bewijs..)

Mama en papa zijn natuurlijk hardstikke blij, en ik al helemaal!!

Halverwege juli zal mijn brusje, als alles goed gaat natuurlijk, geboren worden. Het mooie is dan dat papa  dan ook net grote vakantie (gymleraar) krijgt en dan dus ook 6 weken thuis is,.. Jipiiiiiii!!!

Dat wilde ik even verklappen..

Dikke kus,

Kay trotse zoon van Esmé

#3708620 Quote

Lieve Esmé,

Nogmaals van harte!!! Ik ben zó superblij voor jullie! En nu maar weer lekker genieten he?

Dikke knuf van Wilfred, Cissy en Fabio xxx

#3708621 Quote

ZOOOOOOOOOOOOOOOWWW, gefeliciteerd Kay!!   (en pappa en mamma ook natuurlijk!)
    Liefs Nelleke

#3708622 Quote

Wauwie, Kay nu word je grote broer, leuk hoor !! Ik krijg geen kleine baby meer thuis maar ik heb een hele grote broer en die vind het ook heel leuk dat ik er ben.
    Ik moest jou en je mama en papa ook even van mijn mama en mijn grote broer feliciteren

Dus hier is ie dan  

GEFELICITEERD !!!!!!!!!

Groetjes Milan, Jorick en mama

P,s. Geniet van je zwangerschap en dat er in juli weer een kleine spruit bij komt

#3708626 Quote

Hee Kay,
    Gaaf joh! Ook voor je papa en mama! Mijn papa en mama willen jammer genoeg geen brusje voor mij, maar ik kom gewoon een keer alle brusjes van de forumkids knuffelen!
    Dikke knuffel van Lydia (en mama)

#3708627 Quote

hey cool
    proficiat
    wordt je groete broer.
    groeten iris

kay en natuurlijk je ouders proficiat geniet er maar lekker van

groetjes petra

#3708629 Quote

Van harte gefeliciteerd hoor en geniet er maar lekker van.

xx Elly mv Yari

#3708636 Quote

Oòòòòòwwwhhhhh wat GAAF zeg!!!

Van harte gefeliciteerd daar met z'n drieën euh…. vieren!!!

Groetjes happyM.

#3708639 Quote

Wow, wat gaaf zeg!
    Van harte gefeliciteerd jullie drieën.
    Heerlijk vooruitzicht zeg!
    Wordt je weer een zomermamma.
    Hou je ons lekker op de hoogte?

Ohhh, vind het zo leuk, weer een zwangere mamma!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct