Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zo trots…….

• Auteur

Op mijn kleine grote vent.

Hij kwam vanmiddag vertellen dat hij tegen A had gezegd dat hij hem niet mag plagen. Je had zijn trotse koppie moeten zien, we zijn er nog niet maar het begin is er.

Nog even een actiefoto van mijn mannetje (die erg stoer lijkt maar eigenlijk een heeel klein kereltje is)

Liefs sandra

#3708657 Quote

Goed zo Nick!!!
    Kijk,en dat bedoelde ik met voor zichzelf opkomen!
    Daar leren ze enorm van,als hij voor zichzelf opkomt,heeft dat meer effect dan wanneer de juf er iets van zegt.
    Juf kan er niet constant op letten en dan  plagen die vervelende jochies hem toch  als ze niet kijkt.
    Goed hoor van Nick.
    Ik weet precies hoe jij je nu voelt,zó trots.
    Giovanni heeft hetzelfde gehad en ook dat stopte pas toen hij er ZELF wat van zei,ik was toen ook zo trots op mijn mannetje!
    En weet je,ik zie het hier zo vaak gebeuren,Giovanni vertelt vandaag bijv.dat een kindje niet lief is op school,en morgen wil ie er spelen!
    Fijn dat hij voor zichzelf is opgekomen.
    Het komt allemaal goed,echt waar!
    Groetjes Tanja

#3708682 Quote

Hoi Sandra,

En je moederhart smolt zeker……….. Wat dapper van die kleine grote vent van je!! Geef 'm maar een extra dikke knuffel voor het naar bed gaan!!

Liefs
    Susan

#3708716 Quote

jeetje wat goed, wat een kanjer die Nick!
    leuke foto ook, het lijkt me een heerlijk mannetje!

hopelijk ben je nu iets meer ontspannen Sandra, hope so! het is niet niks om je kindjes te moeten beschermen tegen alles, en je doet t super!

Liefs Jenneke mv Ivar

#3708717 Quote

Goed van je Nick! Daar mag je heel trots op zijn.
    enne, wel heel stoer hoor, tegen die klimwand!

Groetjes,
    mv Tijs

#3708733 Quote

Go go Nick,knap van je hoor!
    En wat heb je weer een ontzettend lieve smile op je toetje,je bent echt een lieverd.
    Liefs Kitty en Tess

#3708738 Quote

Goed zo Nick, ga zo door. Een brutaal mens heeft de halve wereld, dus gewoon er op af en zeggen wat je op de hart hebt.

Groetjes Fonske.

#3708741 Quote

Goed zo Nick! Je forumtantes zijn trots op je!
    Laat je niet op je kop zitten hoor!

Dikke knuf van Cissy mv Fabio

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct