Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tess heeft pech

• Auteur

Tess is gevallen met haar hoofd op de verwarming, de schade twee hechtingen en een hechtpleister en nog leert ze er niet van. Ze klom net rustig weer verder

Hier mijn meisje

Maar…ze kan nog steeds lachen

Liefs sandra en brokkenpiloot Tess

#3708674 Quote

Ik schrik niet meer zo heel snel van haar, we zijn inmiddels wel wat gewend. Ze heeft ook maar heel even gehuild na de val.
    Bij de huisarts was ze bozer dat ik haar klem hield dan dat ze moest huilen om de verdovingsspuit. Toen madam klaar was ging ze iedereen dag zeggen en liep parmantig de deur uit.
    Ondanks dat het niet leuk was moest ik wel om haar lachen hoor, ze is zo makkelijk.

Liefs sandra

#3708676 Quote

Haha,.. wat is het toch een lekker ding!!!
    wat zul je trots op je dametje zijn..

Esmé mv Kay

#3708683 Quote

mmmmmm, daar was je van de week al bang voor he…. Gebeurt het alsnog, maakt het haar niks uit haha. Wat een pittig ding is het toch!

Liefs
    Susan

#3708685 Quote

Tjonge jonge jonge Tess,kleine acrobaat! Wil je later zeker het circus in!

Marieke mv Lyanne

#3708694 Quote

oef dat ziet er naar uit! Ik ben ook als klein meisje tegen de radiator gevallen en heb daar nog een lelijk litteken van overgehouden 🙁 Maar ik ben er gelukkig niet minder knap om hoor en zo te zien Tess ook beslist niet hihihi

liefs

Esther

#3708709 Quote

jeetje tess jouw mama mag jullie huis wel
    bekleden met schuimrubber
    jij gaat later vast bij het circus of wordt stuntvrouw

groetjes
    Bianca mv Lorenzo

#3708713 Quote

ach gossie! en dan niet alles bij elkaar brullen he, ze is echt een kleine stoere meid!

ik vond dat schuimrubber wel een goed idee

liefs Jenneke

#3708715 Quote

Hey klein brokkenpilootje…. Dat zal toch best wel pijn gedaan hebben. Gelukkig kun je alweer lachen!

Groetjes,
    mv Tijs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct