Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

drukke dag huis

• Auteur

Hoi,

Voor sinterklaas ben ik op zoek naar leuk speelgoed voor Thijs.
    Nu zag ik in een folder van Little People het drukke dag huis.
    Het ziet er leuk uit, maar het is best wel prijzig. Nu vind
    ik 't niet erg om te kopen als het ook echt leuk is.
    Iemand ervaring met dit huis?

Groetjes Jama
    mv thijs

#3708684 Quote

Lydia heeft het gekke geluidenhuis, dat lijkt erop maar heeft een roze dak…Ze vindt het leuk, vooral het babybedje en bijbehorende mobile,  maar het zou mij geen 50 euro waard geweest zijn. Dit is een van de weinige dingen die ik via Marktplaats tweedehands heb gekocht (2 straten verderop). Ik zou dan eerder de boerderij ofzo kopen, dat is wat aansprekender.
    Groetjes, Rianne en Lydia

#3708695 Quote

een vriendin van mij heeft heel veel van little people en zweert er helemaal bij. Ze adviseerde me zelfs om het ook aan te schaffen, want het is zo leuk!

Maar ik vind het wel erg duur…. dus euh…. ik moet er nog even over nadenken. Opa en oma ???

#3708723 Quote

hey meiden,

ik ben ook helemaal fan van little people en Yoëll ook…hij heeft van opa en oma de boerderij gekregen en van mijn vriendin de carwash….echt heel gaaf….
    Voor sinterklaas krijgt ie de autogarage van ons….wij hadden geluk want konden met 20% korting kopen dus dat scheelt enorm….

suc6 in ieder geval….

Liefs Denise

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct