Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor iljaNY…

• Auteur

Hoi hoi!

Een "onbeschoft" vraagje,..

Dat kippenpak van Max is dat te koop?
    Ik neem stiekem aan dat jullie geen carnaval vieren hahaha..

Zo ja, dan wil ik het heel graag van je overnemen hihi.. teminste, als het Kay zou passen. Maar begrijp het goed als je het wilt bewaren voor misschien de volgende hoor!  Ik dacht ik vraag het gewoon,  nee heb ik ja kan ik krijgen..  

Ik hoor het wel!

Esmé mv Kay

#3708884 Quote

Hiya!

Nee het is absoluut niet te koop! Maar je mag het wel gewoon hebben hoor 🙂 Ik weer niet of Kay het past, Max is wat aan de lange kant en het pak was net een piepklein beetje te kort voor hem, maar ik neem het met alle liefde mee naar Nederland zodat je het kan proberen. Wanneer is carnaval? (In februari ergens?….haha ik ben van boven de rivieren zoals je wel merkt)
    Ik hoef het niet te bewaren hoor, ik ben niet zo'n hamster en er is inderdaad niet snel een andere gelegenheid om Max te verkleden. Oh overigens, als Kay ook aan de lange kant is, mijn overbuurvrouw heeft hetzelfde kostuum in maatje T2 (betekend todler 2, of twee jarige ukkepuk) en die mag ik zo hebben (is ook maar een keer gedragen) dus laat ff weten of je liever een grotere maat wilt.

Ajuus, ilja

#3708894 Quote

Wow…. écht waar?!! Wat onwijs lief!! Jippiiiiiii!!!!
    Vind het zo'n onwijs gaaf cool maf pak!!!

Kay heeft nu maat 86, dus ik denk dat het kostuum óver zijn kleding moet en dus misschien wel maat T2 aan zal moeten toch? Of is dat een gigantisch verschil?

Klopt inderdaad dat het in februari carnaval is..

Zo,.. zit me hier een potje adhd-ig te zijn, hihihi..
    Ben blij!!!

Uiteraard zal je dan een gave foto van Kay als Kippetje toegezonden krijgen..

THX!!!!

Esmé mv Kay

#3708895 Quote

En als je wilt kan ik het daarna weer gewoon naar je ouders of jou terug zenden hoor!!

#3709126 Quote

up

#3709247 Quote

Terugsturen? Nee joh da's nergens voor nodig.
    Uhm ik heb mijn buurvrouw nog niet gesproken omdat ik de hele dag voor pampus op de bank lig hahaha stomme griep, maar goed nog een dagje of 2 dan is 't weer goed.
    Ik moet nog ff uitvogelen welke dag ik de forum mamas ga ontmoeten (7 of 8 december) en ik dacht zelfs als jij het niet redt om daarheen te komen dan is daar altijd wel een mama aanwezig die jou later weer ziet zodat ik Kay's kostuum aan haar kan geven en zij weer aan jou etc. Volg je het nog?

Ajuus, ilja

#3709263 Quote

Wat zal Kay er cool uit gaan zien tijdens de carnaval.

Heb mijn zusje er ook al op uit gestuurd om een leuk carnaval kostuum daar (in the States)  te scoren, naar aanleiding van kippetje Max (vind hem ook zo leuk). Nu komt er woensdag één per post naar ons, niet een kippie maar een hondje ala Scooby Doo… nog een weekje wachten… minstens.

Oja, ik vind het zo fijn dat we elkaar hier zo lekker helpen, heerlijk toch!

Leifs Nanda

#3709371 Quote

Wat ontzettend lief van je,..
    Maar wil wel graag komen naar de meeting hoor!
    Zitten alleen met de verbouwing dus even zien of ik er tussenuit kan piepen..

Alvast een dikke kus voor de moeite!!!

Esmé mv Kay

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct