Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELP! WIE HERKENT OF HEEFT DEZE AAP….

• Auteur

Kunnen ook wel een programma VERMIST gaan maken… en dan voor knuffels…

WAT EEN DRAMA… haar maatje, liefste knuffel vandaag kwijtgeraakt… in een seconde gebeurd op winkelcentrum Hoofddorp…

Nu ligt ze in haar bedje te woelen…

Dus daarom het volgende…( het zal moeilijk worden… want heb reeds 823 apen op internet bekeken maar niets… van marktplaats tot knuffelkwijt, ah gemaild enzovoort… en de foto's die ik plaats zijn van AAP niet al te duidelijk…)

2 jaar geleden gekregen toen ik zwanger was, begin 2006, de geefster dacht dat ie bij Albert Heijn vandaan kwam… merk/leverancier onbekend…

WIE HERKENT OF HEEFT DEZE AAP??

Thanks alvast namens Evi en Daan!

#3708817 Quote

oh wat vervelend dat je de aap kwijt bent….
    ik hoop dat je snel 1 vind
    ik zal mijn ogen open houden voor je
    liefs sandra

#3708819 Quote

Hoi,

Wat vervelend zeg, maar mijn moeder werkt bij AH. Ik zal morgen even aan haar vragen of ze maandag kan kijken/vragen of ze de aap nog ergens zouden hebben bij AH.

Groetjes Yvette

#3708822 Quote

Hey Yvette
    Dat zou super zijn… kleine kans want het is al 2 jaar terug maar toch!
    En Sandra, wie weet slingert er zo een aap bij jullie op het kdv…
    Thanks so far!
    liefs Daan

#3708823 Quote

Och meid wat een drama, helaas hier ook niet zo'n aap. Anders mocht je hem zo hebben. Ik hou mijn ogen open. Gelukkig hebben wij een reserve Poes en nog eentje onderweg (in Januarie) vanuit Amerika.

Succes met de kleine, misschien een kluffel te vervanging?

Groetjes Nanda

#3708835 Quote

oh jee, daar ben ik zelf ook altijd bang voor…
    wij hebben hier nauwelijks apen, dus ik kan je er ook niet aan helpen…

hoop dat jullie snel een nieuwe vinden!

liefs Jenneke mv Ivar

#3708840 Quote

Lydia zit hier keihard te gillen: AAP!!! Hij lijkt op de aap die Lydia van Reve heeft gekregen, maar die is vd Hema… Als je even mijn topic van Lydia opzoekt kun je vergelijken.
    Sterkte ermee!
    En voor jouw kleine (sorry ben de naam ff kwijt) een dikke knuffel van een andere apenfan Lydia

#3708845 Quote

Hallo Daan,

Wat balen zeg, Evi haar favo knuffel kwijt!
    Heb je al contact opgenomen met de beheerder van het winkelcentrum? Of een gevonden voorwerpen loket? Of de dichtsbijzijnde winkel?
    Er moet toch wel iemand zijn die weet hoe een gebroken kinderhartje voelt en die dus haar knuffel heeft afgegeven?

En ondertussen natuurlijk een reservevoorraad opbouwen 😉

Succes!

Ellen mv Julian

#3708893 Quote

Och meiden ja wat een drama…
    Evi wilde niet slapen, heeft nog andere knuffels in haar bed die er altijd liggen maar die werden overhoop gegooid op zoek naar aap…
    Had gisteren een aap gekocht maar die slingerde ze ook weg…
    En dan ook steeds AAP! AAP! roepen… ik moest er echt om huilen, kleine wijffie.
    Haha ja klinkt raar maar hij hoorde echt bij ons gezinnetje, Evi, Aap en Mama haha..
    Ja winkels ingelicht, nummer achtergelaten, vanochtend nog naar winkelcentrum gereden wat verlaten was, zodat ik straat en prullenbakken nog eens kon afspeuren.. maar niets dus. Het was een vrij unieke Aap en geen 1 aap lijkt erop…
    Kon mij andere aap topic nog voor de geest halen hoor (toen dacht ik nog… moet mij liever niet gebeuren…) maar daar lijkt ie ook niet op.
    Vanmiddag met haar naar Amsterdam gegaan, weer winkels afstruinen naar een echte look-a-like… maar helaas… Wel begon ze heel hard DIE! DIE! bij een knalgroene Teletubbie te roepen dus die maar gekocht… En haar verwend met een poppenluiersetje en poppenmelkflesjes… want haar Aap moest ook altijd drinken en eten.. Tubbie krijgt nu ook hapjes…
    Zoals gezegd, vannacht was ellende… (terwijl slapen sinds weekje even goed ging met dank aan kuur van dokter die denkt dat slaapellende misschien wel van neusamandel komt… dus buisjes hebben we al en misschien nu de amandelen…)… en nu is ze ziekjes en geen AAP…
    Ah echt raar hoe ziek ik er van ben… hield ook van AAP haha sja…
    Maar goed, mocht iemand er nog 1 zien die er sterk op lijkt… dan hoor ik het graag… Ik hoop dat ze toch van die nieuwe (lelijkerd is het… grrr.. niet zo leuk als ouwe AAP) gaat houden…
    Meiden bedankt!
    Liefs
    Daan en Evi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct