Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Temperatuur slaapkamer 's nachts

• Auteur

Hallo allemaal,
    Hoe warm/koud is het bij jullie schatjes 's nachts op hun kamertje?
    Bij Indy is het soms 14 graden. Ze heeft 's ochtends alleen koude handjes, maar is verder lekker warm.
    Maar ik zelf heb het idee dat het misschien te koud is?!?
    Groetjes Renate

#3708851 Quote

Pfoe wat koud is het bij jullie…bij ons blijft de temperatuur nog steeds op 19 a 20 graden. En ik zet iedere dag het raam open verwarming is uit en de ventilatie staat altijd open…raar dat het dan zo warm blijft hè…het zal wel goed geisoleerd zijn..

Maar goed, zo lang ze het niet koud hebben is er niets aan de hand natuurlijk!

groetjes,
    Patty mv Nynke

#3708852 Quote

Wij doen 's avonds meestal de kachel even aan. Meestal is het zo'n 15 à 16 graden bij dean en als de verwarming aan is (geweest) 18 graden. Ik geloof niet dat Dean het echt koud heeft 's nachts.

Groetjes,
    Nelly.

#3708855 Quote

Tjeetje, wat koud zeg! Bij Noa is het meestel 18 graden!

gr
    Marielle

#3708918 Quote

Wij hebben zo'n prachtig nieuwbouw geisoleerd huis. En mamma is een koukleum, dus beneden is het altijd 21 a 22 graden. En op de slaapkamers staan de roosters open en de verwarming uit (en de deuren dicht als de verwarming aan staat). Maar het wordt niet kouder als 19 graden hoor in de slaapkamers. Maar door de tocht van de roosters voelt het toch wel fris hoor.
    Liefs Nelleke

#3708929 Quote

Ik durf niet te meten in dit tochthok, maar gelukkig is Yoëll net als zn vader…
    Als het mega koud is, wil hij geen dikke deken en ook geen sokken.
    Mama daar integen ligt nog wel met sokken aan bij 20 graden hahaha

#3708959 Quote

Hier is het meestal 17/18 graden.
    Delano voelt eigenlijk altijd lekker warm als ik hem uit bed haal.
    Groetjes Tanja

#3708960 Quote

lastig he,ik merk dat ik hier ook wel eens twijvel.
    Ik draai als Mila gaat slapen altijd de verwarming op haar kamertje dicht.
    ze heeft dan wel een romper met lange mouwen aan,een pyamatruitje en dan in de slaapzak.ze slaapt altijd voor de helft onder de deken.
    Het wordt dan wel fris op de kamer,maar niet ijskoud ofzo.
    we hebben ook rolluiken dus dat houdt ook veel kou tegen.
    Ik zou je kindje gewoon wat warmer aankleden.het beste is namelijk een frisse kamer.
    groetjes piewi,mv Mila.

#3708963 Quote

Op Thoms kamer was het net nog 19 graden, dat is best warm nog. Op zich is iets frisser wel goed om bij te slapen lijkt mij. Zolang de nek maar goed warm aanvoelt toch?
    Groetjes Laura mv Thom

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct