Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

snif…. een jaar geleden.

• Auteur

Hoi iedereen,
    Ik was vanmorgen even van plan om de video-camera op te laden (althans… de accu's) en ik zag 3 verschillende tapes liggen. Nieuwsgierig als ik ben even gekeken wat erop stond….
    Pffff korte filmpjes van Tygo vorig jaar (hersft t/m kerst) ècht heeeeeel schattig. Tygo vond het ook wel lachwekkend om zichzelf als baby op tv te zien. Elke keer als de "baby-Tygo" op tv moest lachen, begon Tygo zelf ook te lachen. We hebben wel een dik uur met z'n tweetjes voor de tv gezeten. Er was ook nog een bandje van afgelopen lente waar hij zich terug rolt (van buik op rug) en leert tijgeren. Voor het eerst in de kinderstoel eten, voor het eerst zitten in de box. De eerste keer dat ik hem op zijn buikje in bed slapend aantrof (ik weet nog dat ik daar toen best van geschrokken was).
    Zucht….. wat vliegt de tijd als je het zo terug ziet.
    Ik zal even een foto'tje plaatsten van toen en nu….

Wie wil volgen: volg maar, leuk om weer eens te zien wat de koppies van vorig jaar waren en hoe ze nu zijn… Zo wijs!!!

Groetjes happyM

#3708862 Quote

10  augustus 2006

11  november 2007

liefs jen mv mike

#3708864 Quote

9 september 2006

3 november 2007

Liefs,
    Patty mv Nynke

#3708867 Quote

o ja, altijd leuk!

Kian als baby..

Kian zonder tanden..

Kian met tanden …

Liefs Nelleke

#3708872 Quote

hier annique

jaar geleden

en dan nu …..

onze grote baliekluiver!!

liefs sandra

#3708874 Quote

November 2006

Mijn kleine boef 1 jaar

Groetjes,
    Nelly.

#3708883 Quote

Wat kan er veel gebeuren in een jaar….mooie foto's allemaal!

#3708890 Quote

Leuke topic weer!

Dit is Fabio een jaar geleden:

En dan onze boef nu:

Wauw wat een verschil al he?

Groetjes van Cissy

#3708930 Quote

Milan net een uurtje oud

Milan 13 maandjes oud.

De tijd vliegt echt. Het gaat allemaal in zo'n razend tempo, het ene moment leggen ze zo'n klein wondertje op je borst en een jaar daarna lopen de meesten van die kleintjes alweer.

Jolanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct