Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wij zijn er ook weer!!

• Auteur

Hoidiehoi allemaal!

We zijn weer terug van een heeeeeeeerlijke vakantie in de Ardennen. Het weer was niet super, maar we hebben het wel erg lekker gehad en we hebben erg van Stef genoten. De baby heeft inmiddels duidelijk gemaakt wie er de dienst uitmaakt bij ons, want ik ben flink misselijk (geweest en nog steeds).

We hebben natuurlijk foto's, maar die houden jullie nog even tegoed, want ik ga nu eerst maar eens even hardcore-opruimen….pffff

Voor wie het leuk vindt, op mijn weblog  staat een klein reisverslag…..

Liefs Annet

#3708911 Quote

Nou, zo te lezen heb jij het heerlijk gehad! En die kleding moet je maar ff showen vind ik! Hup, voor de spiegel, foto maken, omkleden, voor de spiegel, foto maken, omkleden enz enz.
    Ja oke, na je harcore opruimaktie dan.
    Welcome back!
    Liefs Nelleke

#3708917 Quote

Opruimen? Je bent net terug!! En een vrouw in jou toestand……….. stop daar onmiddelijk mee en hup, foto's plaatsen. Die willen we zien!!

Welkom terug, ga zo even lezen op je weblog

Liefs
    Susan

#3708924 Quote

hoi hoi

welkom terug,, wat fijn dat jullie zo genoten hebben,,, heerlijk met het gezinnetje weg,, wat een rijkdom he?

heb net je weblog gelezen en ik ben ook wel errug benieuwd naar je kleren..

dus alles laten liggen en foto's maken en showen……………………

we wachten hier op je..
    liefs tobi

#3708993 Quote

Welcome back! Zo te lezen hebben jullie lekker genoten.

Groetjes,
    Nelly.

#3709066 Quote

ooowww lekkerrrr! wat gaat het snel, eerst twijfelde of je wel zwanger was, en nu ben je alweer misselijk (hiep hoi haha)

en hoe beviel de Thermen??? wij gaan in december en verheug me er reuze op!

liefs Jenneke mv Ivar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct