Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4-generatiefoto's

• Auteur

Hoi hoi, ik zag net een 4-generatiefoto voorbij komen en dacht: die hebben er vast wel meer!

Hier de 4 stamhouders van de familie:

Liefs Nelleke

#3708938 Quote

Ik weet nu van wie Kian die mooie ogn heeft!

#3708951 Quote

op deze foto was Zoë nog geen maand oud
      deze foto is van afgelopen zomer. De volgende foto van 4 generaties zal ik Nëo er ook bij doen. Ik hoop in ieder geval dat ik dit nog jaaaaaaren kan doen, mn oma is al bijna 89 namelijk.
    Groetjes

#3708975 Quote

Hey!

Ik plak hem er hier ook maar bij! Ik ben er zo trots op dat ze gemaakt kunnne worden deze foto's, toch? Ik kan me niet voorstellen dat opa-opa net zo is begonnen als wij ooit: getrouwd, kinderen, en… en…. Nou heeft opa-opa een goede voorsprong gehad met 11 kinderen en de daaruitgekomen aanhang en klein- en achterkleinkinderen. Volgens mij hebben ze inmiddels door de 75 kleinkinderen en ( ik meen) 40 achterkleinkinderen. Begin dit jaar vierden ze hun 60 jarig huwelijksfeest met de hele familie, en ik zat daar me daar gewoon helemaal voor te stellen hoe ik daar zelf zou zitten….

#3709023 Quote

Wat mooi zeg, al die foto's met 4 generaties… Helaas zit dat er bij ons niet in; ik heb nooit grootouders gehad (alle 4 al overleden voordat ik geboren werd), en mijn vriend heeft nog wel enkele grootouders gekend maar die zijn ook  alweer jaren geleden overleden. Koester die mooie momenten dus maar, het is echt niet zo vanzelfspreken dat ze er nog zijn!

Mijn vriend en ik zijn beiden nakomertjes, en onze ouders zijn ook al aardig op leeftijd (de jongste wordt woensdag 70 en de oudste wordt volgend jaar 80), dus Isis en haar broertje of zusje zullen zich hun grootouders misschien wel niet meer kunnen herinneren als ze ouder zijn. Mijn vader (79) heeft een erg zwakke gezondheid en mijn schoonvader (70) heeft kanker, dus de kans is vrij groot dat die jaren en jaren meer bij ons zullen zijn. Afgezien van het feit dat ik mijn ouders en/of schoonouders niet kwijt wil   vindt ik het ook een rotgedachte dat Isis misschien al vrij vroeg geen opa's en oma's meer zal hebben…

Geniet dus van jullie ouders en opa's / oma's!!!!

Groetjes,
    Myrna, mv Isis en …? (april 2008)

#3709076 Quote

Wij zijn met 4 vrouwen van mijn moeders kant. Deze foto is gemaakt toen Nynke 6 weken was. Ik bedenk me net dat het weer eens tijd wordt voor een nieuwe..

groetjes,
    Patty en Nynke

#3709096 Quote

Hoi hoi,

Wij hebben er ook een met 4generaties,alleen mijn Oma leeft niet meer dus mocht mijn Opa van 80jaar met ons op de foto….Foto is gemaakt toen Tess een maand oud was.

Liefs Kitty en Tess

#3709098 Quote

@ patty; bij jullie kun je goed zien dat het oma, moeder en dochter is zeg.

En ehh Kitty, misschien een brutale vraag, maar volgens mij is jou moeder nog best jong, klopt dat?

#3709099 Quote

ff kijken of het zo lukt, heb hem gekopiërd van yoëll zn site
    Vlnr mijn moeder, ik met yoëll en mijn oma (moeder van mn moeder)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct