Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

last van maag/buik… meer mensen hier last van????

• Auteur

Zoals jullie al lezen, heb ik flink last van mijn maag en de buik. Dis is al vanaf afgelopen maandag zo. Maandag en dinsdag de hele tijd misselijk en bij ieder hapje of slokje dat ik nam kreeg ik maagpijn. In eerste instantie dacht ik natuurlijk "zou ik dan zwanger zijn"???   laterna hoorde ik dat het heerste, maagpijn, steken in de buik en diaree.
    Dinsdag was ook ik uiteraard aan de diaree.
    Woensdag nergens meer last van en donderdag begon het liedje weer van voren af aan. Misselijk is minder maar wel veel last nog van de maag en regelmatig zuurbranden.

Vrijdag was manlief ervan overtuigd dat ik zwanger was maar gisteren werd ik dan toch ongesteld. Uiteraard ff balen maar ik baal nog het meeste dat ik dus al een week niet lekker ben en me af vraag wat ik heb.
    Het heerst zeggen ze maar na een paar dagen moet het toch over zijn, niet??
    Nog meer dames die hier last van hebben??

Heb nu morgen 2 nachtdiensten en als het dan niet over is ga ik toch maar eens mijn ha een bezoekje brengen…

groetjes pally

#3708945 Quote

Hoi Pally,

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Maar mijn moeder ligt al 1,5 week in bed met ongeveer dezelfde klachten. Er heersen op het moment verschillende virussen waaronder de buikgriep en de "gewone"griep. Mijn moeder had er ook hoge koorts bij en mocht in geen geval het bed uit voordat de koorts zakte. Als ik jou was nam ik morgen wel even voor de zekerheid contact op met de huisarts. Het is al vervelend genoeg dat je ziek bent   en dan moet je ook nog de nachtdiensten in.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Jolanda

#3708946 Quote

Buikgriep gaat volgens mij wel rond ja.
    Ik heb ook de griep maar dan de hoest,snotter,koorts variant.
    Hopelijk ga je je snel beter voelen!
    Groetjes Tanja

#3708949 Quote

Hoi Pally,
    Ook hier geen soortgelijke ervaringen, ik heb last gehad van de "gewone" griep, dat duurde ook vrij lang, maar sinds vandaag gaat het gelukkig beter. Ik hoorde inderdaad ook van de verschillende groepvirussen die heersen, een collega van me had dezelfde klachten als die jij noemt, balen hoor. En dan toch jammer dat je al die klachten niet 'voor ee
    Beterschap!
    Groetjes Laura mv Thom

#3708950 Quote

Heej er is wat weggevallen..
    En dan toch jammer dat je al die klachten niet 'voor een goed doel' hebt.

#3708953 Quote

Nee dat was ff balen, maar goed vorige keer hebben we ook geduld moeten hebben, dus ook nu wacht ik rustig af. Op de een of andere manier ben ik daar nu relaxter in als bij de eerste.

Moet me nu maar bezig houden met mijn buikgriep. Helaas!!

groetjes pally

#3708956 Quote

ook hier wat last van buikgriep
    niet misselijk, ja met vlagen,maar wel diaree
    maar gaat ook erg rond hier hoor

#3709030 Quote

He Pally

Beterschap daar in de ziekenboeg………. Balen, al die zieken. Ben   jij wel weer wat opgeknapt?

En  als iedereen weer opgeknapt is:  inderdaad veel plezier met de actie (fijn he, zo'n medeforummer uit NY met goeie tips)!

Liefs
    Susan

#3709021 Quote

Nou nu is manlief hier ook aan de beurt!!

We hopen maar dat het snel over is..

En Esmé, ja ook wij hopen dat we er voor Chloë gauw een broertje of zusje bij mogen krijgen. We zijn nu 2 maanden gestopt met de pil  en wachten heel geduldig af..
    Bij Chloë heeft het ook 8 of 9 maanden geduurd, Maar evengoed is het iedere maand weer ff balen om daarna weer met goede moed ertegen aan te gaan!!

groetjes pally
    Ps geniet lekker van je zwangerschap~!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct