Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

pfff,iedereen ziek hier!

• Auteur

Bah,ik had van de week al verteld dat ik ziek was.
    Ik hoopte zelfs zaterdag mee te kunnen naar de mini forumdag in Emmen.
    Helaas,niets blijkt minder waar,ipv iedere dag iets beter,wordt het iedere dag vele malen erger.
    Ik vind het zo jammer dat ik gisteren niet bij de forumdag kon zijn,ik kan Ballorig bijna zien vanuit mijn huis,arme ik,haha.
    Ook manlief heeft het zwaar te pakken en Delano voelt zich ook niet bepaald lekker.
    In mijn omgeving zijn er ook veel zieken,gaat het toch  rond zeker.
    Nou,genoeg geklaagd,even bijlezen en  dan lekker  onder de wol.
    Groetjes Tanja

#3708948 Quote

Hoi Tanja,

We hadden je idd al gemist zaterdag. Het gaat idd erg rond dus het is niet zo gek dat jou gezinnetje is gevloerd door een virus. Kruip lekker onder de wol en hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt. Geef maar een dikke knuffel aan die mannen van je dan word je vast al heel snel weer beter. En de volgende mini-forummeeting ben je gewoon van de partij.

Groetjes Jolanda

#3708952 Quote

Balen, hoor! Jammer dat het nog niet wat beter gaat. Hier waren manlief en ik ook gegrepen door de griep, gelukkig zijn wij wel aan de beterende hand. Thom is gelukkig niet gelijk met ons ziek geweest.
    Veel beterschap voor jullie allemaal!
    Groetjes Laura mv Thom

#3708954 Quote

het is inderdaad een complete ziekenboeg!!
    En het duurt ook nog een poos voordat het over is.
    Nou ook jij heel veel beterschap!!

groetjes pally

#3709032 Quote

Hoi Tanja

Beterschap hoor!!! En allemaal tegelijk ziek? Wat een toestand…….

Veel sterkte, hopelijk knappen jullie snel weer op

Liefs
    Susan

#3709033 Quote

Hiya Tanja,

Het get wat een gedoe zeg iedereen ziek. Hoop dat jullie je allemaal snel beter voelen.
    Heb op het moment zelf ook de griep, compleet met schuurpapierkeel en spierpijn en de hele heisa. Hoop dat Max het niet van me te pakken krijgt. Godzijdank zijn ze hier in the States nogal geobsedeerd met medicijnen dus ik kan redelijk functioneren, lijkt me heel beroerd als je zelf helemaal naar bent en je kindje ook, je kan geen pauze nemen. Dus veel sterkte daarmee.

Ajuus, ilja

#3709062 Quote

getverderrie! beterschap allemaal meiden!!

enneee… kunnen de hubbies ook sinaasappels persen, dat scheelt weer een beetje natuurlijk    (behalve als ze zelf ziek zijn, dan kunnen dat soort dingen niet, wie gaat er nu sinaasappels persen als de (hun) wereld vergaat   )

liefs Jenneke mv Ivar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct