Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Waar bemoeid dat stomme mens zich mee

• Auteur

aaaaaaaaaaaaaah ik moet even van me afschrijven hoor.

Mijn bovenbuuurvrouw  (net met de Vut) stond hier vier maanden geleden voor de voordeur em te vertellen dat ze vond dat Kasper wel erg veel huilde en dat ze dacht aan kindermishandeling. Dat melt je ook gewoon zo ff aan de voordeur heel normaal.

Daarna was ik een tijdje behoorlijk deprie. Maar na een goed gesprek op het consultatiebureau is alles weer  helemaal goed. Vervolgens is bovenbuuf nog een keer aan de deur geweest om haar excuses aan te bieden. Ik was sagrijnig bla bla bla

Dus ik dacht mooi dat is opgelost.

Kasper was nog al zeurderig vanochtend en een beetje ziekjes dus ja dan huilt hij wat sneller en langer als iets niet lukt of als hij iets wil of valt.  
    Maar nu staat ze dus net weer voor de deur. Dat het echt niet normaal is hoor. En dan wil ik dus eigenlijk zeggen: rot op mens en bemoei je er niet mee. Maar daar ben ik niet zo goed in dus dan zeg ik maar, sorrie hij voelt zich niet zo lekker.

Dus nu ben ik heel erg sagerijnig bah

Ligt ze met haar oor op de vloer ofzo !!!

#3709125 Quote

bedoel bovenburen,..

#3709012 Quote

Jeetje zeg, waar haalt ze het lef vandaan. Ook om te vragen of hij niet mishandeld wordt…. pffff
    Heeft ze zelf geen kinderen ofzo? Jeetje zeg, kinderen huilen van tijd tot tijd nou eenmaal wel eens. Tja, niks aan te doen hè.
    Nou Pauline, aan je mooie foto's te zien heb jij een heel mooi ventje die best hartstikke vrolijk is.
    Groetjes happyM.

#3709013 Quote

Wow! Ik zou me echt niet in kunnen houden. Wat een trut zeg, dit slaat echt nergens op!!! De volgende keer zou ik haar echt de waarheid vertellen. Voor zo'n mens hoef jij je echt niet in te houden.

Ik snap wel dat je depri wordt als iemand dit zegt. Zou me ook ellendig voelen. Maar geloof maar van mij dat ieders kindje huilt en met het sprongetje veel  meer dus echt niet alleen de jouwe.

Ik zou echt in alle staten zijn als iemand dit tegen mij zei… pff, ik leef met je mee.

Liefs Kirsten mv Tyche

#3709016 Quote

Wat een brutaliteit, zeg! Dat is me nogal een beschuldiging!

Ik kan me voorstellen dat je hier ongeloofelijk van baalt, maar dit ligt echt meer aan haarzelf dan aan Kasper, hoor. Elk kind huilt wel eens, de een meer dan de ander, en als ze ziekjes zijn inderdaad nóg meer (heb ik momenteel ook ervaring mee… ). En da's al vervelend genoeg zonder bemoeierige bovenbuuf!

Trek je er alsjeblieft niets van aan, dat mens spoort gewoon niet.

Groetjes,
    Myrna, mv Isis

#3709020 Quote

Ha Pauline,

Wát een brutaliteit zeg!!! Kun jij haar niet aanklagen ergens? Ik vind het echt te gek voor woorden dat dit zomaar kan hoor, je beschuldogt iemand toch niet zomaar van dat soort afschuwelijke praktijken.

Nou, sterkte meid! Die Kasper van jou is gewoon een prachtig mannetje, niks mis mee!

Liefs
    Susan

#3709025 Quote

Oei kan me helemaal voorstellen dat je ondersteboven raakt van zoiets.
    Aan de ene kant is het natuurlijk wel goed (soort van) dat mensen in de buurt op letten op het gedrag van kindjes (veel te vaak zeggen mensen helemaal niks in geval van kindermishandeling) Maar het is natuurlijk compleet belachelijk om dat zomaar even aan de deur te komen melden met zo weinig reden daartoe (babies huilen buurvrouw….dat is een van hun specialiteiten!)
    Ik snap dat je op zo'n moment een beetje met je bek vol tanden staat, vaak kom je 10 minuten later pas met een heel scherp en gevat antwoord. Dus hier is mijn tip…..wacht niet totdat ze weer eens aan je deur verschijnt met een of andere achtelijke opmerking, maar neem het heft in eigen handen. Zodra je een goeie dag hebt (je weet wel zo'n dag waar je haar precies goed zit en je spijkerbroek geweldig om je kont past) stap dan op haar deur af en vertel haar vriendlijk maar resoluut dat ze een andere hobby moet zoeken en dat jij niet gedient bent van haar zeer misplaatste "advies". Je kunt zelfs eerst in je hoofd een beetje "oefenen" wat je wilt zeggen, en dan gewoon diep ademhalen en gaan! je zult zien dat je na afloop voelt alsof je 5 meter gegroeit bent.

Succes, ilja

#3709027 Quote

Héle goede tip van Ilja!! Doen!!

Groetjes,
    Myrna

#3709049 Quote

Zooooo ik zou koken, wat een loeder.

Inderdaad wel prettig dat er oplettende buren zijn, maar dan niet zo!
    Ik zou inderdaad ook naar boven gaan en vragen of ze haar oor van de vloer wil halen en zich bezig wil gaan houden met andere dingen.

Je kunt het hoor, laat je niet rot voelen door zo'n stomme doos.

Succes

Pauline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct