Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Daniëlle (roos, linde )…

• Auteur

Hey Meis!

Wilde je even laten weten dat ik aan je gedacht heb vandaag…
    Was het een mooie dienst? En hoe ging het met Roos? Heeft ze nog mensen kunnen troosten? ( Krijg er zelf nog weer tranen van in mijn ogen, de lieverd!!)
    Ben benieuwd!

Hele dikke knuffel van  Marieke

#3709054 Quote

Hoi Daniëlle,

Ik heb ook aan je gedacht vandaag. Gaat het een beetje met je?

Knuffel van Myrna

#3709082 Quote

He lieve Danielle,

Hier nog iemand die veel aan je gedacht heeft vandaag…….. Is het allemaal goed gegaan en was het een mooie dienst?

Liefs
    Susan

#3709086 Quote

Hoi Danielle,

Ook hier is aan je gedacht,ik heb nog een kaarsje gebrand voor je Oma en jullie.
    Ik hoop dat het een mooie en waardig afscheidsdienst is geweest.
    Sterkte meid.

Veel liefs Kitty en Tess

#3709120 Quote

Yep, ik ook!

Liefs Fonske

#3709165 Quote

Up voor Daniëlle!!

#3709181 Quote

ook ik heb aan je gedacht. En wil je veel sterkte wensen.

#3709188 Quote

Wat zijn jullie allemaal toch lief, dat doet me zo goed.
    Het was gisteren een mooie uitvaart, ik doe niets met mijn geloof (rk) maar ik vond het een mooie dienst + begrafenis.
    Roos was super ze heeft het heel goed gedaan in de kerk en ik heb heel veel troost aan haar gehad. Als ik een moeilijk moment had kwam ze tegen me aan hangen en knuffelen, zo fijn.
    Ik ben dan ook erg benieuwd wat er allemaal in haar hoofdje heeft afgespeeld want ze heeft nog niet eerder haar ouders, opa en oma en oom en tante heel verdrietig gezien.
    Maar we zijn natuurlijk allemaal heel trots op haar. Zelfs na de koffietafel ging ze mee in het "rijtje" staan om  ook een handje te krijgen van iedereen.
    Daar kreeg ik ook nog eens te horen dat een kennis afgelopen zaterdag tijdens de  uitvaart van haar opa een tweede miskraam had gekregen.
    Jeetje, dat was even extra heftig nieuws natuurlijk.
    Maar goed ik heb  vanmorgen mijn werk gebeld dat ik vandaag thuisblijf, lekker even niks. Mijn moeder is heel verdrietig en daar ga ik zometeen weer naar toe.
    Met Linde gaat het best goed, ze blijft een akelig hoestje houden maar meldde zich vanmorgen voor het eerst om 5:30 uur.  Vroeg, maar goed beter dan 2/3 keer per nacht. Helaas was Roos toen ook wakker want ze had van "vangpieten" gedroomd???? dat worden weer een paar hele spannende weken voor ons meisje!!!

Dank je wel voor de lieve berichtjes allemaal!!
    Suzan en Fonske, tot vrijdag, ik vind het erg leuk  om jullie weer te zien.

groetjes en liefs , Daniëlle.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct