Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

aan alle zwangere mama's

• Auteur

Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag buikenfoto's zien!!!!
      sorry vind ik gewoon altijd leuk om te zien.
    Heb gister m'n buikfoto's weer gezien van Yoëll en moest meteen aan de zwngere dames hier denken.

Dus wie bijt het spits af????

#3709079 Quote

kan wel een foto plaatsen, maar ben niet zwanger

jemig wat ben ik flauw vandaag…

#3709083 Quote

lieverd dit klinkt een beetje als een fetisch….hahahah

mijn buik op de foto…euh… ben nog maar 17 weekjes en mensen denken dat ik volgende week al mag bevallen ofzo :-/ en die uitpuilende navel….echt fotogeniek…..

#3709084 Quote

lieverd dit klinkt een beetje als een fetisch….hahahah

mijn buik op de foto…euh… ben nog maar 17 weekjes en mensen denken dat ik volgende week al mag bevallen ofzo :-/ en die uitpuilende navel….echt fotogeniek…..

#3709085 Quote

Hahahaha Jenneke……………… Erg grappig!

Sorry Pauline voor de interuptie, er zijn vast wel mama's die de mooie buiken (mét baby erin) wél met ons willen delen. Ben ik ook wel benieuwd naar!

Liefs
    Susan

#3709088 Quote

BUIKE,BUIKE,BUIKE!!!!

#3709122 Quote

Het klopt inderdaad wel dat je buik sneller te zien is of groeit hoor..

Kreeg bij Kay met de 8 weken de (dienst-)broek al niet meer dicht en ik merk dat hij nu al krap zit en irriteerd..

Mijn buik was nog niet helemaal verdwenen maar is nu wel al wat opgezet/gespannen. Vervelend als de broek er op drukt.  
    Als ik mijn buik écht uitzet kan ik zo al 20 wk zwanger zijn.. bloos bloos..

Hmz,.. zal m'n (bier-)buik nog maar een klein beetje verstoppen anders staat het rood op m'n kaken als ik moet zeggen dat ik net 6 of 7 weken zwanger ben.. hihi..

Esmé mv Kay

#3709123 Quote

Whahahaha,.. vond dit plaatje en paste perfect bij mijn reactie..
    (jaja,.. ben ik stiekem echt hoor hahahahaha)

#3709224 Quote

Ik moet eerlijk bekennen dat ik (nog) geen foto's van mijn buik heb. Mijn buik is al wel goed te zien bij 19 weken, maar ben er veeeeel minder mee bezig.
    Bij Ilse had ik foto's van iedere week en nu… Het lijkt minder belangrijk.
    Ik ren nu ook niet winkel in en winkel uit. Bij Ilse had ik al een complete garderobe en uitzet op dit moment.

Maar als ik er heb zal ik het showen.

Liefs Jeske

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct