Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

up en goooo…

• Auteur

Kian wil nu alleen nog maar staand aangekleed worden. Komt jullie vast bekend voor. Nu waren er toch van die "up en go van libero" luiers? Die je aantrekt als een broekje.
    Ik zie ze alleen vanaf maat 5! Of kijk ik in de verkeerde winkels?
    Heeft iemand ze hier? Is het handig?
    Liefs Nelleke

#3709341 Quote

hey meis,

Yoëll staat ook best vaak als ik hem moet verschonen dus ik ben al een vergevorderde oefenaar in het staand luiers verwisselen…..zelfs gewoon zittend lukt het me haha vraag maar ff aan de dames van de meeting afgelopen zaterdag haha

Yoëll zit gewoon heel vaak bij me op schoot en dan hopla…zow ff de luier verschonen….(zelfs een poepbroek…bij het schoonmaken gaat ie dan ff over mn knie…dat vind ie geweldig)

suc6 met oefenen

liefs denise

#3709134 Quote

TIP; Iets wat  ik bij Siebe ook toepas. Siebe is namelijk ook steeds beweeglijker op de commode. Ik geef hem dan iets in zijn hand, waar hij even mee kan spelen, b.v. een flesje vit.D druppels of zijn puffer. Iets wat hij interessant vindt. Resultaat; hij blijft lang genoeg stil liggen om zijn luier goed aan te krijgen.

#3709137 Quote

Ik heb ook gekeken voor die luierbroekjes maar ze zijn inderdaad erg prijzig en ik heb ook het idee dat ze minder goed zitten als de gewone luiers (heb ooit een proefpakketje gehad). Ik zou ook proberen af te leiden met iets in zn hand te geven ofzo.
    Succes in ieder geval!

Groetjes Kirsten

#3709139 Quote

He goedemorgen Nelleke

Jij was er lekker op tijd bij vanochtend zag ik net………. phoehoe

Anyway: het huismerk van albert heijn had de broekjes ook in maat 4. Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is aangezien ik ze voor Gijs wel gebruikt heb, voor Sophie ben ik nog niet zover. Ze zaten prima, maar ze zijn wel duurder.

Maar ja, als je de luier niet meer aankrijgt bij Kian is het natuurlijk wel handig dat ze bestaan. Succes ermee!

Gro

#3709140 Quote

o, ik was niet niet klaar met afronden:
    groetjes
    Susan

#3709144 Quote

Hoi hoi!

Wat lastig moet dat zijn,,,,
    Stef is wel mopperig op de commode, maar hij blijft nog gewoon liggen….
    In dat opzicht kan ik je dus niet helpen, maar ik kan je wel zeggen dat ik ook zo'n proefpakketje up en gooooo gehad heb, maar dat er inderdaad veeeeeeeel minder ingaat. Op die manier ben je dus of: Steeds aan het wassen omdat je te laat bent. Of: Veel geld kwijt omdat je uit voorzorg steeds een schone luier geeft…..

Ik zou  dus, als ik jou was, oefenen met staand een luier aandoen…hihi
    Liefs Annet

#3709174 Quote

mmm ja ik ben ook bang dat je er aan moet geloven om de luier staand om te gaan doen, ik vrees bij ons ook dat moment elke keer als Ivar de hele commode overgaat

suc6!

liefs Jenneke

#3709179 Quote

Hai
    Staand een luier om doen lukt wel na een paar keer oefenen hoor haha. Ik heb ook van die broekluiers gebruikt van pampers maar die zitten niet strak genoeg en had meneertje steeds een natte broek.
    Dus ik zou zeggen oefenen haha
    Liefs Esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct