Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

het was hier even spannend.

• Auteur

Ik zat te forummen hier want Tyche was lekker aan het spelen. Hoor ik haar ineens huilen. Zit ze met haar handje vast in het teletubbie huis. Tilt ze ook nog haar hand op met huis eraan, achetraf best komisch haha, had ik maar een foto gemaakt.

Maar goed, ik erheen. Zachtjes trekken en draaien aan het huis en handje, ze wou niet los. Tyche raakte steeds meer in paniek en zette het op een brullen..   haar handje werd steeds roder..

Ik wou haar al bijna met huis en al oppakken en naar de buren ofzo lopen om hulp te vragen, ik kreeg haar gewoon echt niet los en ze bleef maar aan mij hangen en krijsen, dus kon ook geen boter ofzo pakken..

En ineens : Ploep los was ze. Dikke tranen bij Tyche, opluchting bij mama, Tyche een koekje voor de pijn en even lekker geknuffeld bij mama en nu is alles weer goed ..

#3709141 Quote

Nou, ik kan me zeker voorstellen dat je bent geschrokken!
    Wat een geluk dat ze toch nog vanzelf weer los kwam….
    Nu even goed bijkomen…

Liefs Annet

#3709143 Quote

Ach gossie, arme tyche… Die meisjes kunnen ook zo paniekerig reageren he als ze even vast zitten, je raakt er zelf van in de stress!!! Gelukkig is het weer goed gekomen en ze snapt nu vast wel dat je de teletubbie wel via die kant erin kunt doen, maar dat je 'm dan niet meer terug kunt halen haha.

Liefs
    Susan

ps: en, is ze droog gebleven vannacht?

#3709147 Quote

Ja ze is droog gebleven vannacht.. met bumblies luiers..
    Dus het komt goed en anders ga ik die broekjes van de hema kopen hoor.

Groetjes Kirsten

#3709150 Quote

Nou, fijn voor jullie!! Niks zo vervelend als midden in de nacht alles te moeten verschonen! Fijne dag,
    Groetjes
    Susan

#3709161 Quote

Hé tyche dat was wel even schrikken zeg, gelukkig is je handje weer los.

Kusje van Tess

#3709166 Quote

oei!
    gelukkig dat het Teletubbie huis niet gesloopt hoefde te worden om haar te bevrijden…

heel toevallig dacht ik vanochtend er ook aan, toen Ivar in bad zijn vinger in de kraan stopte, zat al te kijken waar de zeep stond   (maar ging er zo weer uit, hij heeft dunne vingers haha)

kom maar even lekker bij, wat een spanning op de vroege ochtend…

liefs Jenneke

#3709186 Quote

Zielig he? Lydia had laatst haar vinger onder een zware kast geprutst, een heel smal randje. Ik moest wel trekken, kreeg die kast echt niet omhoog zonder hem eerst leeg te halen. DE schade viel mee, paar dagen een wondje op de vinger, wat ze erg interessant vond trouwens

#3709212 Quote

Achossie wat zielig ! Volgens mij kunnen we ook wel een topic maken waar kunnen je vingers wel in maar niet meer uit haha !

Kasper heeft al een paar keer met zijn vingers tussen een kattenluikje gezeten. Dat is ook zo'n interresant klepje haha.

liefs Pauline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct