Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eindelijk hulp in de huishouding

• Auteur

Het scheelt echt enorm, ik ben veel eerder klaar.
    Liefs sandra

#3709154 Quote

Wat een schattig overgooiertje heeft jouw hulp zeg! Stoer en toch meisje……….. Vraag 's waar ze die vandaan heeft als ze weer komt?

Liefs
    Susan

#3709157 Quote

Toevallig weet ik dat het van het merk bakaboe is en van de tuunte komt.

#3709170 Quote

ze ziet er heel lief uit op die foto's, niet zo'n dondersteen als anders

liefs Jenneke

#3709173 Quote

Haha wat heb jij toch leuke kinderen! Thomas krijgt straks van sinterklaas een pratende stofzuiger! Hij vind het namelijk erg leuk om met de stofzuiger te spelen!

Lekker makkelijk dat je zo'n goede hulp in huis hebt!!!
    haha

Liefs Esther

#3709197 Quote

Ik heb hier ook zo'n hulp in de huishouding! Altijd pret met de schoonmaakdoek en stofzuiger! Gister was ik bij het cb en awt denk je, meneer gaat even staan strijken daar! Dat ga ik onthouden!
    Liefs Nelleke

#3709199 Quote

Wat een leuke foto's en superhandig

Kasper kruipt altijd heel hard achter de stofzuiger aan zodat hij hem steeds uit kan doen. Schiet niet erg op. Mag kasper ook bij jullie in de leer haha

liefs pauline

#3709200 Quote

Hmm, Dean heeft nog een hoop te leren als ik het zo eens lees. Makkelijk hoor, zo'n hulpje. Krijgt ze ook een vergoeding? Hahaha

Groetjes,
    Nelly.

#3709243 Quote

Ik zie hier toch een kleine vorm van kindermishandeling

Misschien toch een goed idee om de consultatiebezoeken erin te houden Hihihi.

Geintjes hè
    Leuke foto's hoor!

Liefs Jeske

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct