Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Een hele week gepikt!!!

• Auteur

Hoidiehoi, daar was ik weer eens..haha
    Gisteren zijn we voor een 9wk echo geweest in het ziekenhuis.
    Hebben ze toch zo een week gejat! Ben ik ineens nog maar 8 weken!
    Haha helemaal niet erg natuurlijk, maar ik baalde wel, want met 8 weken lijkt de baby bepaald nog niet op een baby! Het is nu nog een klompje kind….

We laten dus rond 13 weken een pretecho maken, want wij vonden de eerste fptp's juist de mooiste en duidelijkste…..

Nou ja, in ieder geval weet ik dus dat ik echt belachelijk vroeg al heel opgezet ben,,,,,pfff Zal nog wat worden…

Liefs Annet

P.s. jullie dachten toch niet serieus dat ik al mijn kleding ging showen he?

#3709167 Quote

suf he die week weg, had ik met Ivar ook

terwijl je buik dus zegt dat je al een eindje op weg bent

en waarom de kleding niet showen

liefs Jenneke

#3709169 Quote

he balen van die week maar toch willen wij die kleding zien

#3709171 Quote

Ik heb nog wel leuke zwangerschaps kleren voor je in de aanbieding  (niet dat ik het bij 1 hou hoor haha)

Het is toch wel een beetje balen dat je toch een week korter zwanger bent dan dat je dacht! Gaat alles verder goed met je??

Liefs Esther

#3709191 Quote

Nee hoor dat dachten wij niet..
    DAT WETEN WIJ ZEKER!
    HIER MET DIE FOTO'S !!!

#3709195 Quote

Valt altijd tegen hè. Ineens een week korter. Had ik bij Dean ook. Maarre, showen die kleding!

Groetjes,
    Nelly.

#3709205 Quote

Hehe, nog een weekje langer zwanger……. Ook leuk (maar ook wel balen)! En natuurlijk ga jij je kleding nog showen, toch? Komkom, eerst ons nieuwsgierig maken en dan terugkrabbelen….. Zo werkt dat niet Annetje hahaha

Groetjes
    Susan

#3709209 Quote

raar zeg zomaar weer een weekje minder.

Zo'n pretecho is ook heel leuk bijna aan het einde.
    Ik had het met 29 weken gedaan en toen kon je echt al zo goed het gezichtje van kasper zien super lief.

groetjes Pauline

#3709256 Quote

Ow trouwens, bij Kian waren er ineens 3 weken ingepikt! Van 11 naar 8. Dat valt ook tegen! Maar het komt goed, als ie/ze 18 is zie je daar niks meer van hoor (joke)
    Nelleke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct