Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Heel verhaal getypt… weg!! Grrrrr….

• Auteur

Nou ja zeg, typ ik net een heel verhaal over hoe zielig Isis is (nieuw topic aangemaakt), is het ineens allemaal weg!!

Nou, hier dan de korte versie: Isis had zaterdag 39,5 graden koorts en wilde niet meer drinken; we zijn toen naar de hp geweest en het bleek een reactie op de BMR-prik te zijn die extra heftig was omdat ze ook nog een vreselijk verkouden was. Verder niet zoveel aan te doen, helaas.

Zondag ging het veel beter, vrijwel helemaal koortsvrij en véél vrolijker, maar vanaf maandag gaat het weer slechter. Gisteren lichte koorts, en vandaag tegen de 40 graden en ze is NIET blij…

We gaan om 12.20 uur even naar de huisarts, want dit kan eigenlijk niet meer van de BMR-prik komen, dus toch maar even kijken wat er aan de hand is.

Ik haat het om Isis zo ziekjes en zielig te zien… kon ik het maar overnemen! Maar ja, dat gaat nu eenmaal niet…

Groetjes,
    Myrna, mv Isis en ivv …?

#3709163 Quote

arm meisje!
    hopelijk voelt ze zich (en haar mama dan ook) snel weer beter!!

liefs Jenneke mv Ivar

#3709185 Quote

Sterkte vanmiddag bij de ha! En heel veel beterschap voor je kleine meid! Niks aan als zo ze zielig zijn he? Zoals je al zei, je zou willen dat je het over kunt nemen…..

Liefs
    Susan

#3709213 Quote

Beterschap en heel veel knuffels voor isis

liefs pauline

#3709218 Quote

Beterschap!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct