Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Welk kindje heeft al oorbellen?

• Auteur

??

#3709183 Quote

No way…. Ieder z'n ding, maar aan het lijfje van mijn meisje nog geen piercings de komende jaren. Gewoon niet mijn smaak.

Overweeg jij het voor Tyche dan?

Groetjes
    Susan

#3709190 Quote

Ik hou niet   zo van mannen met oorbellen, dus hier maar even niet …

#3709192 Quote

Oei, oei. Als dit maar niet het begin is van een discussie waar geen eind meer aan komt. Als ik een dochter zou hebben zou ze wel oorbellen mogen, maar alleen als ze aangeeft dat ze het zelf wil. Met 1 jaar vind ik ze nog te jong. Ik was zelf geloof ik een jaar of 6 en wilde ze heel graag.

Groetjes,
    Nelly.

#3709193 Quote

Papa heeft trouwens wel oorbellen. Maar toen was hij al of jaar of 20.

#3709215 Quote

Nee vind het nu zielig om te laten doen en daarbij trekt ze alles met geweld uit der haar…..straks trekt ze met zo'n oorbel meteen deroor kapot. Als ze er zelf om gaat vragen mag het van mij…..maar dan wel op een leeftijd dat ze weet waar ze aan begint. Dus niet als ze met 2 jaar oorbel mooi zegt! 5 of 6 ofzo….of later als ze niet wil.

#3709231 Quote

hallo,

Onze oudste (nu bijna 4 jr) heeft dus al ruim een jaar oorbellen.
    Ze was ongeveer 2.5 jr oud. Op het moment zelf is het huilen, huilen.
    Maar na 5 minuten was het over.
    Het voordeel van zo jong oorbellen, is dus dat ze geen besef hebben
    van wat er gebeurd is. Tara heeft er nooit aangezeten, alleen
    het schoonmaken (ronddraaien vd oorbel) vond ze niet leuk.
    Maar nog nooit heeft ze ze eruit gehaald.
    Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat de oudste het altijd over oorbellen had.
    (mama blij!)
    Als het aan mij ligt gaat onze jongste, Britt, heen als ze 2 jr is.
    Wil ze echt geen oorbellen? ook goed, hoor! Het is geen moeten.

Maar van mij mag ze ze vandaag ook wel al hebben. HAHA

gr diana

#3709232 Quote

mijn dochtertje had al oorbellen toen ze 6 weken oud was.
    Bij onze cultuur gaat dat gewoon zo. Ik had ze zelf ook toen ongeveer zo oud was. Hou jonger ze zijn hoe beter want dan zitten ze ook niet eraan zodat hte kan onsteken ofzoo

#3709241 Quote

Hoi,

De vader van tess had graag geziend at ze bij de geboorte al oorbellen zou hebben, maar die heeft niets te vertellen, dus hier voorlopig geen oorbellen, zo rond een jaar of 5-6 dan mag ze van me, maar nu nog niet. Gister zat ze wel aan mijn oorbellen te prutsen, ze vindt het wel mooi en zal er straks vast om zeuren, maar mama houdt voet bij stuk!

Ieder zijn ding natuurlijk.

Groetjes

Nanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct