Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tinkiwinkie homo?

• Auteur

Haha, weten jullie die discussie nog over dat Tinkiwinkie homo zou zijn omdat ie met een handtas liep?
    Nou dan heb ik er hier ook eentje in huis. Hij loopt de halve dag met een tasje om z'n arm (waar steeds wat in gaat, uit gaat, er weer ingestopt wordt ..en maar wandelen) Hij doet inderdaad het huishouden (schoonmaken, stofzuigen), hij kan strijken (gister bij het cb), hij ging bij het cb direct richting de poppenwagen om de baby(pop) even flink te knuffelen, en op de creche loopt ie standaard achter de poppenwagen.
    Tis maar goed dat ik wel hou van iets vrouwelijks in de man! haha
    Liefs Nelleke

#3709259 Quote

Hahaha, waar denk je dat ik de tijd vandaan haal om te forummen?
    uhm…. stofzuigen en dweilen of forummen?
    uhmmmm, riddertje spelen met Gijs of strijken………
    uhm, buiten spelen in de speeltuin met de kindjes of de wc schrobben………

Die dillema's heb ik gewoon niet haha. Gelukkig wel 1x per week een hulp, dus het is hier gelukkig geen zwijnenstal !

Erg leuk die ideeen die je hebt bij de ander….. Nieuw topic waard?

Liefs
    Susan

#3709202 Quote

Haha wel schattig hoor !

Mijn zus en ik deden ons broertje vroeger wel eens jurkjes aan en dat vond hij nog leuk ook !

liefs pauline

#3709203 Quote

Of…. al gedacht aan het Oedipuscomplex? Dat mannetje van jou is gewoon helemaal op mama en zo hoort dat ook de komende jaren hahaha (en alles wat mama doet, kan ik ook denkt ie vast…………….. Bij het cb hebben ze je vast goedkeurend aangekeken en het 18 maanden huis-aan-huis bezoekje geschrapt  haha).

Geniet maar lekker van je ondernemende knuffel-strijk-en zuigerkampioen!

Liefs,
    Susan

#3709204 Quote

Uhh Susan: Zuigerkampioen?

#3709208 Quote

Ik zat erop te wachten  Toen ik het typte dacht ik nog: dat deed hij toch ook…………… Stofzuigerkampioen dan, minder suggestief en dekt de lading beter….? Die Kian, helemaal druk met het huishouden en waar hebben wij het weer over, zucht. Evil mama's, kopje koffie iemand?

Liefs
    Susan

ps. Nelleke: als Sophie de huishoudelijke genen van haar moeder heeft geerfd (??), hou ik me helemaal aanbevolen als Kians schoonmoeder: Niet alleen prachtige ogen een jacht in Zuid Frankrijk en een raceauto voor de deur, maar ook nog een opgeruimd huis: ik zeg DOEN, Sophie

#3709249 Quote

ZEG! Wat is er mis met een handtasje?!!!!!!

#3709250 Quote

hahahahahaha wat lijkt me dat schattig, Kian met een handtasje!!
    ik heb toen ook zo vreselijk gelachen om Max van Ilja met zijn tasje

@Susan: vraag me niet waarom, maar ik had je als een huishoudelijk tiep ingeschat???
    hihi grappig he die "vooroordelen"

groetjes Jenneke

#3709252 Quote

JJJAAAAAAAA die bedoelde ik!

toevallig hee

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct