Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe "zien" we elkaar?

• Auteur

Haha Susan, heb ff je idee gepikt.

Als je zo via internet met wat mensen kletst vorm je een beeld van elkaar, niet zozeer uiterlijk maar meer wat voor een type mens die ander is. Bijv. erg huishoudelijk, modern of juist ouderwets. Als we elkaar dan ontmoeten blijkt het soms helemaal te kloppen, of juist absoluut niet. Ik heb het zelf als je foto's ziet van iemands interieur, blijkt iemand ineens heel anders te wonen dan je gedacht had, of het klopt juist helemaal.
    Zo heb ik bijvoorbeeld bij Stephanie (toulouse) het idee dat haar huis weinig poespas heeft, geen frummeltjes en kleedjes, maar modern strak en rustige kleuren. En ze eten vast ook nooit gekookte witlof met een gehaktbal. hahaha geen idee hoe ik er op kom, maar goed.
    En bij Tess84 zie ik voor me dat er altijd een grote berg strijkgoed ergens ligt te wachten, maar ze speelt liever met tyche haha.
    Hebben jullie ook van die "vooroordelen"?

Ajuus, ilja

#3709288 Quote

Nelleke bedankt !!!

HAhahahahahahahaha nee hoor, klopt wel zo'n beetje denk ik. Ik ben de nuchterheid zelfve. Gaat het niet linksom…. dan maar rechtsom, niet zeuren… doorgaan. Dat zijn zo'n beetje wel mijn motto's.
    Van de burenliefde maak jij wel heel wat moois. Ik zie ze 2x in de maand denk ik hahahaha. Nee, we maken wel een praatje, maar we lopen elkaar de deur niet plat.

Wel leuk om te lezen hoe andere mensen over je denken. Grappig hoor.
    Ik denk dat Nelleke zelf zo'n 12x per dag de slappe lach heeft. Om Kian natuurlijk, maar ook om andere ludieke acties uit de maatschappij.

Ik zal over de rest ook eens gaan nadenken.

Leuke topic !!!!

Groetjes happyM.

#3709289 Quote

Ontzettend leuk topic!
    Ok,hier mijn vooroordelen…
    Ilja; Druk en chaotisch,recht voor zijn raap,enorm veel humor en niet onzeker.

Dushl23; Lief,rustig en onzeker.

Kimmar; Recht door zee,zelfverzekerd(ook al heeft het misschien een deuk opgelopen na alle ellende),open en positief ingesteld.

Phira(Nelleke); Grappig,bijna altijd vrolijk en gezellig.

Skitje(Kitty); Warm persoon,staat altijd voor iedereen klaar,soms onzeker,erg gezellig,een familiemens.

Zo,klopt het een beetje dames???
    Groetjes Tanja

#3709290 Quote

Whahaha…ok, ik geef het toe: nee nog nooit gekookte witlof gemaakt. Jullie wel dan??????????? En gehaktballen maakt de slager toch…
    Mijn huis is idd niet al te vol. Maar geen strakke designmeubels hoor, gewoon Ikea enzo. Ben wel erg (lees: ERG) controlfreak dus de spulletjes zijn met zorg uitgezocht.

Het aardige van dit forum vind ik dat het zo’n bijzondere groep mensen is die onbevooroordeeld een hoop lief en leed met elkaar delen. Of je nu lang-dun-dik-paars of groen bent, dat maakt dus niets uit, zolang je hobby maar je dreumes is…

#3709297 Quote

ooohhh meiden hier ga ik me niet aan wagen hoor!

mijn vooroordeel over Susan was een spontane actie hahahahahahahaha

maar ik vind de forumdames iig superwijven!!

liefs Jenneke

#3709307 Quote

hihi wat een leuke topic
    ik ga er nog even over nadenken.
    best lastig
    liefs sandra

#3709315 Quote

Ik zie Sandra als iemand die lang over dingen nadenkt.
    Haha… geintje!

#3709316 Quote

hahaha die is leuk!
    ik zie TeHa als de clown van het forum
    grapje hoor!
    liefs sandra

#3709338 Quote

hahaha PIZZA! mijn man doet het koken bij ons in huis dus daar hoef ik me lekker nooit druk om te maken. Hij kan het eerlijk gezegd ook veel beter dan ik. Heeft laatst een lasagne gemaakt en bij ieder hapje riep Max heel hard Hmmmmmmm! haha hij vondt ook dat ik veel te langzaam was met voeren.
    Druk en chaotisch, haha nogal, maar ik heb ook absoluut mijn onzekerheden hoor, heb me alleen ooit eens voorgenomen om daar altijd iets aan te doen, vind dat nog steeds eng, maar voor mij voelt het een stuk beter achteraf.

Wat leuk dit om zo te lezen wat voor'n beeld we van elkaar vormen. Want het valt me wel op hoor, dat hier heel veel verschillende types zitten en dat we allemaal zo respectvol en leuk met elkaar zijn. Dit is niet om mezelf een schouderklopje te geven, maar ik denk dat het best zeldzaam is. En ik hecht er best veel waarde aan.

Ajuus, ilja

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct