Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe "zien" we elkaar?

• Auteur

Nelleke bedankt !!!

HAhahahahahahahaha nee hoor, klopt wel zo'n beetje denk ik. Ik ben de nuchterheid zelfve. Gaat het niet linksom…. dan maar rechtsom, niet zeuren… doorgaan. Dat zijn zo'n beetje wel mijn motto's.
    Van de burenliefde maak jij wel heel wat moois. Ik zie ze 2x in de maand denk ik hahahaha. Nee, we maken wel een praatje, maar we lopen elkaar de deur niet plat.

Wel leuk om te lezen hoe andere mensen over je denken. Grappig hoor.
    Ik denk dat Nelleke zelf zo'n 12x per dag de slappe lach heeft. Om Kian natuurlijk, maar ook om andere ludieke acties uit de maatschappij.

Ik zal over de rest ook eens gaan nadenken.

Leuke topic !!!!

Groetjes happyM.

#3709289 Quote

Ontzettend leuk topic!
    Ok,hier mijn vooroordelen…
    Ilja; Druk en chaotisch,recht voor zijn raap,enorm veel humor en niet onzeker.

Dushl23; Lief,rustig en onzeker.

Kimmar; Recht door zee,zelfverzekerd(ook al heeft het misschien een deuk opgelopen na alle ellende),open en positief ingesteld.

Phira(Nelleke); Grappig,bijna altijd vrolijk en gezellig.

Skitje(Kitty); Warm persoon,staat altijd voor iedereen klaar,soms onzeker,erg gezellig,een familiemens.

Zo,klopt het een beetje dames???
    Groetjes Tanja

#3709290 Quote

Whahaha…ok, ik geef het toe: nee nog nooit gekookte witlof gemaakt. Jullie wel dan??????????? En gehaktballen maakt de slager toch…
    Mijn huis is idd niet al te vol. Maar geen strakke designmeubels hoor, gewoon Ikea enzo. Ben wel erg (lees: ERG) controlfreak dus de spulletjes zijn met zorg uitgezocht.

Het aardige van dit forum vind ik dat het zo’n bijzondere groep mensen is die onbevooroordeeld een hoop lief en leed met elkaar delen. Of je nu lang-dun-dik-paars of groen bent, dat maakt dus niets uit, zolang je hobby maar je dreumes is…

#3709297 Quote

ooohhh meiden hier ga ik me niet aan wagen hoor!

mijn vooroordeel over Susan was een spontane actie hahahahahahahaha

maar ik vind de forumdames iig superwijven!!

liefs Jenneke

#3709307 Quote

hihi wat een leuke topic
    ik ga er nog even over nadenken.
    best lastig
    liefs sandra

#3709467 Quote

Ze had vanmiddag deel 1 en 2 van Oorlog en Vrede van Tolstoj te paken, dat is zware kost, die ik zelfs nog niet gelezen heb…

#3709383 Quote

Haha echt een leuke topic. En ja.. ik ben betrapt! Tussen de bergen strijk door puilt er een computer uit en een Tyche en spelen maar haha. Nee hoor. Het is hier niet altijd opgeruimd maar wel schoon en de was.. die is meestal ook redelijk weggewerkt hoor. En dat met 3 kindjes!!
    Ik geef nog even mijn 'gedachtes'.

IljaNy: Net zoals de andere dames zeggen denk ik ook dat je een stoere meid bent maar ook zo eentje die kan dubben over wat ze aan moet (zit die broek wel goed om mijn kont :))

NickTess (Sandra): Er zijn bij jouw wel regels en die weten Nick en Tess ook echt wel maar er mag wel meer als bij het gemiddelde gezin in de zin van klimmen en klauteren. Toch denk ik dat je heel beleefde kindjes hebt, vooral Nick dan, want Tess is nog wat klein om beleefd te zijn.

Fonske: Ik denk dat je een doorzetter bent, van gezelligheid houdt maar ook een no-nonsense moeder bent. Zo van: Nee= nee en daarmee uit, snappie?

Cissy: Ik denk inderdaad dat je erg emotioneel bent maar niet alleen in het huilen, maar ook in het lachen. Met jou valt er altijd iets te beleven. Ik heb ook de foto's van je nieuw ingerichte kamer gezien en het is helemaal niet mijn stijl maar toch zou ik me er op mijn gemak voelen want jij zou het gezellig en leuk maken (de sfeer zeg maar). Fabio is echt jouw kereltje en ik denk dat jij een zeer goede relatie hebt met jouw man.

Marieke mv Lyanne: Soms ben je onzeker. (denk ik dan) maar je bent een op en top moeder en je doet erg je best om het iedereen naar zijn zin te maken.

Annet en Esmee: Jullie vind ik echt 2 moeders die in de ouderraad van de school zitten straks en leesmoeder worden enz enz.

Kimmar: Ik vind je een heel sterke vrouw en ik denk dat jij probeert je mannetjes zo op te voeden dat ze erg gelukkig zijn en niet zien dat jij er soms doorheen zit. Je probeert ze jouw verdriet niet mee te geven… Top meid ben jij!

En zo door en zo door.

#3709384 Quote

wel grappig
    nelleke
    het klopt wel.
    alleen is het huize knubben. hihihaha
    paulissen is mijn meisjes naam.

ik ben hier echt niet goed in.

jullie zijn allemaal geweldig. je kunt je ei kwijt bij jullie en staan altijd voor andere klaar met raad en daad.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct