Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe "zien" we elkaar?

• Auteur
    quote: Tess84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-11-2007 13:13:42'));

Ja Nelly, je vroeg erom.

Ik denk dat bij jullie veel kan en mag. Dat je Dean een redelijke vrije opvoeding geeft met niet zo heel veel regeltjes. In jullie huis denk ik dat niet de nieuwste meubels staan en ook niet de meubels die nu in de mode zijn. Maar wel meubels die voor jou en je man herinneringen hebben.
    Ik denk dat je aan jezelf niet veel geld verspilt maar wel aan Dean. Betreffende jezelf is goed ook goed en ben je niet 'over the top'.
    Huishouden is denk ik niet je grootste hobby (duh! van wie wel). Ik denk dat het wel altijd netjes is bij jullie maar er slingert ook nog wat rond (net zoals hier, dus ik bedoel er niks lulligs mee).
    Over jou persoonlijk denk ik dat je erg wild bent geweest en van op stap gaan hield, maar nu wat rustiger bent geworden. Je bent spontaan en staat voor iedereen klaar. Maar je houdt niet van gezeur. Voor serieuze dingen ben je er wel voor iedereen. Je mag iets meer aan jezelf denken, denk ik.
    Je hebt wel een stabiele en goeie relatie met je man ( of wat het vriend)

Klopt het een beetje???

O ja, ik zie jou ook wel als hulpmoeder op school later, wanneer Dean erheen gaat.
    O ja en soms heb je een beetje alternatieve idee-en denk ik.

Ik heb er maar 1 woord voor Kirsten: Wauw! Je hebt echt op bijna alle punten groot gelijk!
    De meubels stonden hier al toen ik bij mijn man introk. Het is wel tijdloos maar niet mijn smaak.
    Ik heb dit jaar 2 nieuwe broeken gekocht en voor de rest van alles voor Dean, hahaha. Vind ik veel leuker.
    Het huishouden is idd niet mijn hobby. Het is zeker geen vieze bende, maar er slingert wel eens wat rond.
    Je "kent" me behoorlijk goed. Behalve het stappen. Dat heb ik nooit gedaan en geen behoefte aan gehad. Ik ben echt totaal niet wild geweest, hahahaha.
    En als je met alternatieve hard rock en heavy metal muziek bedoeld zit je goed. Voor de rest sta ik wel met beide voeten op de grond en ben niet zo zweverig.

Leuk dat je zo over mij denkt. Zoals je ziet klopt het meeste wel. Hahaha.

Groetjes,
    Nelly.

#3709428 Quote

Nou Ilse, komt 'ie:

Een beetje chaotisch, vergeet wel eens wat dingetjes, is heel makkelijk met Danique, heel beschermend en komt op voor haar kind en gezin, is veel jonger dan haar daadwerkelijke leeftijd, is een grote dierenvriend, is niet op haar mondje gevallen en zegt altijd wat ze denkt.

Klopt het een beetje?

#3709429 Quote

Riannet: wil Lydia een vrije opvoeding geven, pakt alles aan, wil graag vrouw en moeder zijn en een eigen individu, is volgens mij al wat ouder (oeps), heeft een beetje een rommelig maar wel een net huis met van alles wat en wil graag overal voor zorgen.

Klopt er iets van of zit ik er totaal naast? Hahaha.

Groetjes,
    Nelly.

#3709431 Quote

Jaaa! Ik ga door voor de magnetron haha.
    Bijna in alles gelijk Nelly, cool!
    In alternatief bedoelde ik alleen niet alleen de muziek maar de meeste mensen vinden bijvoorbeeld dat hun kroost moet gaan studeren enzo. Ik denk dat jij dat niet perse nodig vind voor Dean en dat hij na de middelbare school ook gewoon mag gaan werken zeg maar.
    Niet echt heel alternatief maar oke,

Ik denk dat Dean later ook met al zijn vrienden en vriendinnen graag bij jullie thuis zit omdat jij een leuke moeder bent waar ze mee kunnen lachen.

#3709434 Quote

Riannet.. hmm in tegenstelling tot wat Nelly zegt denk ik dat je net wel opgeruimd bent.
    Verder hou je niet erg van luxe maar gewoon leuk is goed genoeg. Je wil Lydia veel van de wereld laten zien, van armoede tot rijkdom… klopt het??

#3709436 Quote

Zeg Kirsten, kunnen we Tyche en Dean niet koppelen? Kom je gezellig mee later! Hahaha. Volgens mij "lijken" we wel een beetje op elkaar, of niet (en dan bedoel ik niet alleen met onze mannen .)

En ook inzake het studeren heb je gelijk. Het hoeft van mij niet per se. Maar papa zou het wel graag willen, anders kom je tegenwoordig nergens meer.

Groetjes,
    Nelly.

#3709437 Quote

@ Nelly

Hoe zijn jouw vooroordelen over mij dan?

#3709374 Quote

zo heb er ook eens even over nagedacht…

best lastig maar wel erg leuk!

esmee: lief, recht door zee, eigen mening en zegt waar het op staat, gezellig, volgens mij een strakke inrichting van je huis? volgens mij heb je een grote vriendenkring, kan soms hard overkomen wat je volgens mij absoluut niet bedoelt…

tobi: consequent, denkt eerst na voor ze iets doet, gezellig huis, kan soms onzeker zijn, lief, kindervriendin, luisterend oor, gezellige babbel, goeie fotograve hahaha
    wil het graag voor iedereen leuk en gezellig hebben denk ik….( niet negatief bedoelt hoor..) betrouwbaar

cissy: gezellig, houd van kaarsjes en een knusse sfeer in huis volgens mij, helpt graag andere mensen, meedenker, creatief ben je volgens mij ook, consequent, warme persoonlijkheid

Dushi: lieve   meid, eigen mening, consequent, gezellig kletser, ontzettend lief voor dr kindje maar soms wat onzeker over de opvoeding e.d..      

Babbelaartje: erg gezellig en super sfeervol huis, meedenker, onzeker in sommige situaties, kan makkelijk contact maken, kan zorgen dat mensen zich op hun gemak voelen , betrouwbaar , lief

uh verder vind ik het best heel lastig, dus ik ga er maar een eind aan breien…

en tobi , dat van jou klopt aardig, ik herken mezelf er helemaal in hoor hihi

liefs en succes met verder denken!!
    sandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct