Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

snoeppie eten

• Auteur

Annique is helemaal gek op mana's
    Van die rijstsnoepjes ….
    Ik vind het ook zo'n schattig gezicht hoe ze heerlijk uit het bakje zit te peuzelen.
    Zo geconcentreerd………

jummie jummie

zijn jullie kindjes ook ergens gek op? aan tussendoortjes dan he?
    annique vind rozijntjes ook errug lekker. zodra ze de zak hoort begint ze al te lachen zo van joepie ik krijg wat lekkers…….

liefs sandra

#3709312 Quote

Hahaha Hjerre is gek op visite…..want dat betekent…koekjes!!!
    Zodra de visite binnen is gaat hij al smakkend naar de koekjesla…..

#3709314 Quote

Kian eet vooral doekjes. Snoetenpoetsers, billendoekjes (ongeacht het merk), schoonmaakdoekjes… Als het maar natte doekjes zijn.

Verder is ie ook dol op een blokje kaas en rozijntjes.

Liefs Nelleke

#3709319 Quote

Als ik Finn iets in een bakje geef kiepert ie het gelijk om!
    Knap dat ze het zo netjes opeet hoor!

Tessie

#3709320 Quote

Ja dat kan ze best goed, af en toe valt het bakje per ongeluk om en dan stuitert alles door de kamer, maar dan doet ze het netjes weer terug het bakje in.
    Maar dat vind ze sowieso erg interessant , dingetjes in bakjes stoppen enzo
    echt een meisje

#3709330 Quote

Lydia lust heel veel: stukkie kaas bij Appie, droog brood, fruitrepen voor dreumesen, rozijntjes, koekjes, vooral de mini-eierbiscuitjes uit Tsjechie, spekjes, chippies, slagroomsoesjes, eigenlijk alles wel.  Ze eet ook graag dingen uit een bakje, heerlijk zitten frutten, in en uit doen, idd echt een meid. Vooral de appel- en aardbeienstukjes van Jip en Janneke vd Hema zijn zwaar favoriet, met zo'n doosje is ze zo een half uur zoet, ideaal op vakantie. Je vindt ze alleen overal terug en ze blijven aan de tegels plakken

#3709334 Quote

Hey wat een leuke topic….

Nou Yoëll is helemaal verzot op snoeptomaatjes en cherrytomaatjes….zodra hij ook maar ergens een tomaatje ziet zet ie hem op een gillen en moet een tomaatjes……nou geen probleem dus hier altijd tomaatjes in huis (nou ja bijna altijd)
    Ook mag ie nu weer melkproducten hebben omdat zn koemelkallergie stabiel is en nu heeft ie met sintmaarten zo`n kindersuprise ei gehad…..nou hij had dat ei binnen 2 minuten op hoor….hahahaha lekkere smikkelaapie haha

En momenteel vind ie pepernoten ook heerlijk…….

En qua speelgoed zijn toch auto`s favoriet en zn hobbelmotor….

Liefs Denise

#3709367 Quote

Cheesdippers!!! Die vind ie super! En chipito chippies maar die krijgt maar heel soms, omdat ie nog de enige hier is zonder overgewicht en dat wil ik graag zo houden!

Groetjes van Cissy

#3709368 Quote

Cheesdippers!!! Die vind ie super! En chipito chippies maar die krijgt maar heel soms, omdat ie nog de enige hier is zonder overgewicht en dat wil ik graag zo houden!

Groetjes van Cissy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct