Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lachen!!!!

• Auteur

Doe ik voor de eerste keer in mijn leven mee aan de Staatsloterij, althans ik heb me ingeschreven voor een maandelijks lot, heb ik toch gelijk de eerste keer al prijs, hahahaha.

Het is (maar) € 33.50, maar wie het kleine niet eert is het grote niet weerd!!! En toch € 20,00 winst!

Op naar de grote klapper, zodat ik in mijn huisje kan blijven wonen!

Dream on girl, dream on!!!

Groetjes Fonske (met dollartekentjes in haar ogen, hihi)

P.s we kunnen natuurlijk ook een actie gaan houden. Niet help Fonske de winter door, maar wie helpt Fonske in haar huisje te houden, hahahaha

#3709354 Quote

Joehoe!!! Lekker hoor, meteen prijs!

Maaaaar, zegt het duiveltje in mij…………: 'ze' doen het erom, want nu denk je dat alles mogelijk is en de kans op meer weer groter is, en dat is dan weer niet zo. Maar he allee, iemand moet de hoofdprjs winnen: en waarom zou jij het dan niet zijn!! Het is je gegund, dat snap je!!

Liefs
    Susan

#3709356 Quote

wauw.. joepie!!!!!

hoop dat er nog meer van die meevallers komen, het is je gegunt!!

liefs tobi

#3709363 Quote

Go girl, dit is het begin van de honderdduizend let maar op! Ik gun het je zo!

Groetjes van Cissy

#3709500 Quote

hey meissie

super zeg! nu maar hopen dat dit bedrag zeer binnenkort ver-1000-voudigd wordt ofzo!

en nog even een nieuwsgierig vraagje (die je uiteraard niet hoeft te beantwoorden): ik begrijp dat het niet zeker is dat je in je huis kan blijven? is dat het oude huis dat nu te koop staat ofzo?
    lijkt me echt onwijs balen als je je huis uit zou moeten, hoop het echt niet voor je!!!

liefs Jenneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct