Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zomer2006 Hyves

• Auteur

Heej, tis gelukt! Na die vragenlijst leek het me eigenlijk wel leuk om te  zien wie er allemaal op Hyves zitten. Heb dus een JG-forum zomer2006 aangemaakt: http://zomer2006.hyves.nl/  Kon hem eerst nergens meer vinden maar hij is toch opgedoken. Dusse, wees welkom, voel je niet verplicht maar dan hoef ik niet bij elke jonge moeder in mijn netwerk na te denken of die ook van het forum is
    Groetjes, Rianne en Lydia

#3709362 Quote

Leuk idee! Ik doe mee hoor!

Groetjes van Cissy

#3709364 Quote

ik sta er ook tussen

groetjes
    Bianca mv Lorenzo

#3709398 Quote

Leuk zeg!!! Ik had me ook aangemeld inmiddels.

Ik heb er even een plaatje opgezet (bij de foto's) misschien leuk als profielplaatje, aangezien deze er nog niet is.
    Het is het volgende plaatje (ik vond hem zo vertederend)

Kijk maar of je er iets mee kunt.
    Groetjes happyM

#3709400 Quote

Ben een beetje huiverig voor Hyves. Ik ben er dus niet te vinden. Wordt me een beetje teveel om dat er ook nog bij doen.

groetjes,
    Nelly.

#3709401 Quote

hoi hoi

leuk idd en handig.. allemaal bij elkaar,,

heb me dus ook aangemeld..

liefs tobi

#3709402 Quote

Ik kon idd geen plaatje vinden zo snel, zal kijken of ik deze erop kan zetten, vind hem wel mooi idd.

#3709405 Quote

Trouwens wel grappig: ik moet nog steeds nadenken, zie nl een hoop namen waar ik niet direct een forumnickname of naam van kind bij kan plaatsen…
    En Cissy, had je je al aangemeld? Je staat er nl nog niet tussen.
    Groetjes, Rianne

#3709409 Quote

hoihoi,

Ook ik heb me aangemeld bij hyves zomer2006.

Groetjes Asseliene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct