Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

VOOR CISSY!

• Auteur

Cissy, ik ga vandaag (woensdag) om 10.00 uur met Lukas naar Ballorig in Zoetermeer. Als je dit nog leest (zal wel niet, ik ben er rijkelijk laat mee) en als je zin en tijd hebt om ook te komen dan is dat super. Ik ga zowiezo dus misschien zie ik je daar wel.

Annemieke

p.s. anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom maar dit is wel heel erg last minute..

#3709375 Quote

't word ietsjes later, lukas wordt nu pas wakker!

#3709376 Quote

Hai, helaas zitten wij vandaag op kantoor en de crèche maar ik wilde jullie veel plezier wensen en voor morgen (toch?) heel veel sterkte en succes met de operatie!!!

Veel liefs Step+Stijn

#3709394 Quote

Hee Annemiek, helaas…….
    Wij hebben hier een complete ziekenboeg: Pappa ziek, mamma ziek en Fabio is ziek.
    Dus wij slaan even over, maar wel heel leuk van je dat je aan ons hebt gedacht. Voor een volgende keer hou ik me graag aanbevolen!

Veel plezier in ieder geval!

Groetjes van Cissy

#3709416 Quote

Zo, we zijn al weer terug. Even een uurtje geweest. Lukas was alleen maar geinteresseerd in de auto's die om het speelveld heen stonden en waar dus geld in moest. Het spelen zelf vond hij niet leuk.

Ik weet nog niet welk 'speelparadijs' ik leuker vind voor de kleintjes, delft of zoetermeer. Delft is volgens mij een stuk goedkoper dus volgende keer ga ik daar maar weer naar toe.

Voor grotere kinderen is zoetermeer super leuk!

En stephanie, Lukas hoeft dinsdag pas geopereerd te worden maar lief dat je er aan denkt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct