Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

sinterklaascadeau's

• Auteur

Hoi,

Mijn vraag is wat geven jullie de kids voor sinterklaas.
    Ik zie zoveel leuke en vooral ook dure dingen, dat ik denk wat moet ik kopen? (help).

Wat geven jullie?

Gr. leonie

#3709388 Quote

Ik ben voor Tyche naar Cranenbroeck gegaan en heb daar 5 speeltjes ofzo gekocht van tussen de 3 en 5 euro. Een vormenstoof, gsm, zoiets.
    Verder krijgt ze een lala knuffel (die was 11 euro) en dat was het. Wij hebben nog 2 oudere kids, die hebben wel voor meer geld gekregen maar Tyche krijgt dat toch nog niet mee en ze heeft al zoveel.
    Tegen 5 december pak ik ook wat pyama's in of sloffen, net wat ze nog nodig hebben, dan lijkt de stapel kado's extra groot!

Groetjes Kirsten mv Tyche

#3709391 Quote

Hoi,

Tess krijgt een pop van deze sint en potje en pannetjes van opa en oma sint. Ik heb ook nog een little people huis liggen die ik via marktplaats op de kop heb getikt (doe ik heel weinig, maar het oude model is zo veel leuker dan eht nieuwe) denk dat die voor de kerst wordt, ik vind het wel genoeg zo. Ze snapt het toch nog niet.

Succes,

Nanda

#3709404 Quote

Noa krijgt een plastieke buugy. De meeste buggys zijn van metaal en geschikt vanaf 3 jaar maar deze dus niet. Hij stond in het blokker krantje. Verder pakken we wat babykleertjes in die in de kast liggen hihi

Marielle

#3709446 Quote

Ik heb van mijn schoonouders best een flink bedrag (25 euro!) gekregen voor Sinterklaas, om iets voor Isis te kopen. Ik vind dat ze speelgoed genoeg heeft (er staat nog nieuw speelgoed op zolder!) dus ik heb er mooie slofjes van gekocht, die ze met Sinterklaas krijgt:

Van ons krijgt ze óf een fauteuiltje voor in de woonkamer óf een tafeltje met twee stoeltjes voor op haar nieuwe kamer (ben ik nog niet helemaal uit). Praktische kado's, dus.

Oja, ze krijgt trouwens wel speelgoed… Vanuit mijn werk wordt een Sinterklaas-middag georganiseerd, met kadootjes. Iedere werknemer met kinderen van onder de 8 jaar mocht een kadootje uitzoeken uit de Top1Toys-gids., voor max. 15 euro. Dus toch nog speelgoed, haha! Plus een leuke middag bij Dippie Doe in Best (daar wordt de middag georganiseerd).

groetjes,
    Myrna

#3709447 Quote

Ik heb van mijn schoonouders best een flink bedrag (25 euro!) gekregen voor Sinterklaas, om iets voor Isis te kopen. Ik vind dat ze speelgoed genoeg heeft (er staat nog nieuw speelgoed op zolder!) dus ik heb er mooie slofjes van gekocht, die ze met Sinterklaas krijgt:

Van ons krijgt ze óf een fauteuiltje voor in de woonkamer óf een tafeltje met twee stoeltjes voor op haar nieuwe kamer (ben ik nog niet helemaal uit). Praktische kado's, dus.

Oja, ze krijgt trouwens wel speelgoed… Vanuit mijn werk wordt een Sinterklaas-middag georganiseerd, met kadootjes. Iedere werknemer met kinderen van onder de 8 jaar mocht een kadootje uitzoeken uit de Top1Toys-gids., voor max. 15 euro. Dus toch nog speelgoed, haha! Plus een leuke middag bij Dippie Doe in Best (daar wordt de middag georganiseerd).

groetjes,
    Myrna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct