Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

WEER een ziekenhuisavontuur…….

• Auteur

Ladies,

Nee,niet onze acrobaat moest naar het ziekenhuis, maar ik!
    Vanaf vrijdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis, had nog steeds pijn in mijn buik en de koorts steeg alleen maar, Vrijdagavond hield ik het niet meer en zijn we via de huisartsenpost weer bij de eerste hulp terechtgekomen en ben ik opgenomen. Bloed was goed dus geen ontstekingen gelukkig.

Zaterdag weer allerlei onderzoeken gehad  en nu blijkt dat ik een geinfecteerde maagwand heb. Iedere keer eten is net als iedere keer een korstje van een grote wond afkrabben, genezen doet het niet. Na een dag nuchter en medicijnen ging er gelukkig weer eten in en voelde ik me weer wat opknappen.
    Nu heb ik medicijnen en vanochtend mocht ik lekker weer naar huis! Heerlijk om weer thuis te zijn!! Wat kun je je gezinnetje dan missen zeg!. Nu moet ik voorlopig een dieet zonder kruiden, veel vetten, alcohol en melkproducten, dus ik word nog een keer een chinees van al die rijst!

Maar goed, veel om bij te lezen dus deze week ben ik nog lekker thuis aan het bijkomen (en bijslapen!)

Lisenka mv Tessa

#3709395 Quote

Hoi!

Jeetje dat is ook wat zeg!
    Ik hoop dat je snel opknapt en gelukkig ben je nu weer lekker thuis!
    Beterschap!!

Groetjes van cissy

#3709399 Quote

Oei oei, da's niet prettig. Gelukkig weet je wat er was en ben je met dat dieet geholpen. In ieder geval nog veel sterkte en beterschap.

Groetjes,
    Nelly.

#3709403 Quote

hopelijk knap je snel op.
    veel beterschap
    groetjes petra

#3709415 Quote

Lekker dat je weer thuis bent en nu opknappen..
    Liefs sandra

#3709453 Quote

Jeetje wat een toestand! Goed dat je weer lekker thuis bent, neem je wel de tijd (voor zover dat lukt…) om bij te komen? Sterkte!!

Groetjes,
    Myrna, mv Isis

#3709461 Quote

Hiya Lisenka.

Oww das vervelend, ik ken het. Heb zelf ook regelmatig ontstoken maagslijmvlies. Krijg jij buiten dat "dieet" ook zo'n fles witte drank, dat smaakt naar melk waar een pak krijtjes en een tube tandpasta in is opgelost? Goor spul vond ik altijd, maar het helpt wel.
    Overigens is het bij mij stress gerelateerd en komt dus ook terug als ik in de stress schiet (soort van "maagzweer light") Wat gelukkig niet zo gek vaak is, en het moet ook wel superstress zijn anders gebeurt er niks. Dus misschien kan je daar ook op letten, wanneer het pijnlijker wordt kijk dan ook eens naar je situatie (dus niet alleen lichamelijk) haha snap je het nog?
    Oh en wat ook hielp was kleine maaltijdjes gespreid over de dag eten ipv 2 of 3 grote maaltijden.

Succes, ilja

#3709478 Quote

Jeetje Lisenka, schrikken zeg!

Heel veel beterschap in ieder geval, fijn dat je weer thuis bent!!

Groetjes
    Susan

#3709487 Quote

vervelend joh dat het tot een ziekenhuisopname moest komen, wel fijn dat ze nu weten wat het probleem is, en dat je nu thuis bent (en je kan aardig je rust nemen begreep ik, is je kindje uit logeren?)

liefs Jenneke mv Ivar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct